ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

خبر جدید از سود سهام عدالت/دولت از مردم شماره حساب خواست

24 خرداد 1401
خبر جدید از سود سهام عدالت/دولت از مردم شماره حساب خواست

 به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی پیرامون ساماندهی سهام عدالت در خصوص اعلام شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) توسط مشمولین سهام عدالت آمده است:

بدینوسیله از تمامی مشمولین سهام عدالت که تاکنون با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از سهامدار بودن خود مطلع شده و دارای شماره حساب معتبر نزد یکی از بانکها یا مؤسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانک مرکزی (عضو شبکه شتاب بانکی) هستند؛ درخواست می شود با مراجعه به شعب بانک یا مؤسسه مزبور و یا از طریق سایت اینترنتی و دستگاه های خودپرداز (دستگاه های ATM ) و سایر امکانات بانک ها نسبت به دریافت شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) 24 رقمی مربوط به حساب بانکی خود اقدام کنند و این شناسه را به شیوه ای که به زودی در همین سامانه توسط سازمان خصوصی سازی اطلاع رسانی خواهد شد، ارایه نمایند تا از طریق آن در آینده ای نزدیک سود سهام عدالت به حساب بانکی هر یک از مشمولین ( مطابق شماره شِبا اعلام شده) واریز گردد.

لازم به توضیح است؛ هر نفر از مشمولین سهام عدالت باید صرفاً شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) که حساب بانکی مرتبط آن به اسم شخص وی می باشد را در اختیار داشته باشد و امکان اعلام شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) مربوط به ولی، قیم، وکیل و یا فرد دیگری وجود ندارد. بنابر این لازم است مشمولین سهام عدالت که شخصاً دارای حساب معتبر بانکی نیستند، با مراجعه به یکی از بانک ها یا مؤسسات مالی و اعتباری نسبت به افتتاح حساب و سپس اخذ شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) 24 رقمی آن حساب اقدام کنند و منتظر اطلاعیه بعدی سازمان خصوصی سازی در مورد نحوه اعلام این شناسه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir باشند.

در خاتمه متذکر می شود  این اطلاعیه صرفاً برای دریافت شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) توسط مشمولین سهام عدالت برای پرداخت سود سهام عدالت در آینده نزدیک می باشد و از کلیه مشمولان محترم درخواست می شود مراقب هرگونه سود جویی یا کلاهبرداری افراد یا سایت های اینترنتی ناشناس در این زمینه باشند و از پرداخت هر نوع وجه یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی هویتی یا اطلاعات مالی و بانکی خود به سایرین به دلایل و روش های مختلف نظیر اعلام اطلاعات درباره سهام عدالت یا مشاوره در زمینه حساب های بانکی و موارد مشابه جداً خودداری نمایند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
طاهره روحی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خبر خوبی بود من شماره 24 رقمی خو را از بانک دریافت کردم منتظر خبرهای خوب شما هستم

محفوظ محفوظ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از دولت تدبیر و امید ممنونم