شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

دریافت وام نوسازی بافت های فرسوده الکترونیکی شد

24 خرداد 1401
دریافت وام نوسازی بافت های فرسوده الکترونیکی شد

به گزارش بانک اول عباس شفیعی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور، دغد‌غه سلامت مردم در دستور کار دولت بوده است ، اظهار کرد: در راستای کاهش مراجعه متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی در بافت های ناکارآمد شهری به ادارات و بانک ها، با همکاری بانک مسکن، سامانه ثبت نام تسهیلات شرکت بازآفرینی شهری ایران به صورت آنلاین با سامانه درخواست تسهیلات بانک متصل شد.

وی افزود: از این پس متقاضیان تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده می توانند پس از ثبت نام در سامانه شرکت بازآفرینی شهری ایران و اخذ کد رهگیری به سامانه تسهیلات بانک مسکن مراجعه و باثبت کد رهگیری خود مراحل تشکیل پرونده تا اخذ تسهیلات را به صورت الکترونیکی دنبال کنند./تسنیم

اخبار مرتبط
: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.
سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. مبلغ تسهیلات براساس میانگین حساب مشتریان قابل تغییر است. افراد متقاضی دریافت وام ۲۰۰ میلیونی باید در یکی از شعب سینا سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.
سیستم توزیع وام در هر جامعه‌ای عموما یکی از ابزارهای تصمیم‌گیری برای مدیریت جامعه است و نتایج آن بیانگر آن است که اهتمام یک جامعه در کدام سمت و سو قرار گرفته است. آمارها نشان می‌دهد عموما بیش از ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی در ایران به صاحبان کسب و کار تخصیص می‌یابد اما قابل توجه است که در سال گذشته سهم خانوار از وام‌های پرداخت شده افزایش یافته است.
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها