پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

دلیل تأخیردر واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان +زمان واریز

24 خرداد 1401
دلیل تأخیردر واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان +زمان واریز

به گزارش بانک اول حقوق بازنشستگان در حالی که در روزهای 27 و 28 هر ماه پرداخت می شود اما حقوق آبان ماه این طیف در موعد مقرر پرداخت نشد و اعلام شده است که امروز با وقفه و تأخیر چهار روزه پرداخت می شود.

در حالیکه حقوق آبان ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ،صندوق فولاد و بازنشستگان نیروهای مسلح و ....  روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه پرداخت شده اما تاکنون (شنبه ۱ آذر) حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است.

 

علت عدم پرداخت حقوق آبان ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری «مشکلات سیستمی» عنوان شده است و قرار است به زودی حقوق  بازنشستگان کشوری به حساب آنان واریز شود.

 

گفتنی است در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر بازنشسته کشوری تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

 

زمان واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز شنبه اول آذرماه به انجام می رسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فتح الله شعبانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، حقوق آبان ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز به حساب تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیران واریز خواهد شد و قابل برداشت خواهد بود.

بر این اساس بنابر گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان؛ واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق که بیش از یک میلیون و 480 هزار نفر از مشترکان را شامل می شود ،در تهران و اکثر استانها از صبح امروز اول آذر انجام شده و پیامک واریزی حقوق از سوی بانک صادرات هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

 

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400

معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولتی را در سال اینده اعلام کرد.

سید حمید پورمحمدی درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و همچنین بازنشستگان گفت: حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده با ۲۵ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

 

لایحه بودجه طبق اعلام صورت گرفته مقرر است تا دوازدهم آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

 

وی همچنین درباره تصمیم اتخاذ شده در خصوص میزان فروش نفت در بودجه ۱۴۰۰ نیز فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه نیز قیمت دلار در بودجه سال آینده را برابر با ۱۱ هزار و پانصد تومان اعلام کرد.

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سجادزاکانی
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

باسلام بنده 26 حقوق تامین اجتماعی واریز میشه هرماه ولی مال آبان ماه تاالان که جمعه 27 آبان هست واریز نشد علت تاخیر چی باتشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها