ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

طرح رضوان؛ وام 20 میلیونی بانک انصار با کارمزد 2درصد

24 خرداد 1401
طرح رضوان؛ وام 20 میلیونی بانک انصار با کارمزد 2درصد

این طرح در حوزه قرض‌الحسنه طراحی شده و به میزان امتیاز تسهیلات به مانده میانگین و مدت سپرده‌گذاری و فرایندهای اعتبارسنجی بستگی دارد.

طرح رضوان چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بر اساس این طرح مشتریان و متقاضیان می‌توانند با افتتاح سپرده و بر اساس گردش حساب؛ از امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند و میزان امتیاز تسهیلات به مانده میانگین و مدت سپرده‌گذاری و فرایندهای اعتبارسنجی بستگی دارد. دریافت تسهیلات کم‌بهره مایحتاج زندگی خود را از تولید ساخت داخل تأمین کردند.

مزیت‌های طرح رضوان

  • دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 20 میلیون تومان
  • کارمزد با نرخ 2 درصد
  • قابلیت انتقال امتیاز تسهیلات به بستگان درجه‌یک
  • اطلاع‌رسانی امتیاز طرح رضوان از طریق اپلیکیشن موبایل

فرصتی برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای کوچک

کارآفرینان و کسانی که به دنبال کسب‌وکارهای کوچک هستند می‌توانند برای تقویت شرایط مالی شرکت خود استفاده کنند. این طرح از اواسط اسفندماه سال 1395 آغاز و هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای آن در نظر گرفته نشده است.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک انصار در سراسر کشور با افتتاح سپرده  قرض‌الحسنه، امکان استفاده از این طرح را داشته باشند.

 

نحوه سپرده‌گذاری و  تعداد اقساط وام

حداقل مبلغ افتتاح سپرده 50 هزار تومان و حداکثر سپرده‌گذاری نامحدود است. سپرده‌گذار می‌تواند بر اساس میانگین گردش روزانه حساب، امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه را کسب کند و بعد از حداقل 3 ماه سپرده‌گذاری، از 60 درصد میانگین گردش سپرده امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شود و در این طرح به ازای هرماه سپرده‌گذاری و گردش حساب 20 درصد امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه به سپرده‌گذار اعطاء خواهد شد و بعد از 5 ماه سپرده‌گذاری از 100% امتیاز تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان برخوردار خواهد شد و برای مشتریان این امکان وجود خواهد داشت تا در صورت تقاضای افزایش تعداد بازپرداخت اقساط، مبلغ سپرده‌گذاری را افزایش داده و یا مدت سپرده‌گذاری را به بیش از 5 ماه افزایش دهند.
در این طرح نرخ کارمزد تسهیلات 2% و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60 ماهه بوده و تعیین تعداد اقساط توسط متقاضی صورت می‌گیرد.

مشتریان برای کسب اطلاعات دقیق از نحوه استفاده از این طرح باید به یکی از نزدیک‌ترین شعب بانک انصار مراجعه و یا با شماره 096300 داخلی 33 تماس بگیرند.

شرایط افتتاح حساب:

باز کردن حساب قرض‌الحسنه جاری با کد 33 (حساب ویژه طرح ارغوان)

شرایط ضمانت:

  • گواهی کسر از حقوق
  • عدم سابقه چک برگشتی
  • ضامن وام شخصی که اقساط معوقه دارد نباشد
  • تعداد ضامن به شخص ضمانت کننده و تشخیص شعبه بستگی دارد
  • عموماً برای دریافت وام تا سقف 10 میلیون 1 ضامن و تا سقف 20 میلیون 2 تا 3 ضامن نیاز است

نکته: در جدول ذیل در ستون بازپرداخت توسط بانک تمام مبالغ محاسبه شده با دریافت اصل سپرده محاسبه شده است.

 

میزان سپرده/ تومان مدت سپرده‌گذاری بازپرداخت توسط بانک
10 میلیون 5 ماه 20 میلیون تومان (با دریافت اصل سپرده)
10 میلیون 4 ماه 18 میلیون تومان (با دریافت اصل سپرده)
8 میلیون 3 ماه 12 میلیون 800 هزار تومان (با دریافت اصل سپرده)
اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.
بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
امید ولی پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من ۲۰ میلیون وام انصار آذر۹۶ برداشتم که ۱۸میلیون پرداخت کردن دو ماه دیگه تموم میشه ولی میگن دو میلیون و آخرش نمیدیم چطوریه میشه توضیح بدین.تشکر

مرتضی فتح الهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نترکن یوقت با این وام دادنشون خخ

samin j
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام بنده از افرادی هستم که تازه با این طرح آشنا شدم. در پاسخ بعضی از دوستان باید عرض کنم؛ از شرایط ذکر شده قابل برداشت هست که اگر مبلغی را 3 ماه سپرده گذاری کنیم(هر مبلغی که باشه)بعد از 3ماه به اندازه 60درصد اون مبلغ وام تعلق میگیره یعنی اگر 10میلیون 3ماه سپرده باشه مبلغ 6میلیون وام به فرد داده میشه.(که با 10میلیون سپرده خودش میشه 16میلیون میتونه برداشت کنه) درواقع همونطور که در شرایطش توضیح داده، به ازای هرماه که بگذره معادل 20درصد از پول سپرده هرفردی را بهش وام میدن.اگر 5 ماه بگذره میشه 5 تا 20درصد یعنی 100درصد(معدل حساب)مبلغی که سپرده بوده وام میگیره(10میلیون در 5ماه بدون کم و زیاد شدن سپرده 10 میلیون وام بهش تعلق میگیره.و با 10میلیون سپرده خودش میشه 20میلیون قابل برداشت)

علی صدرا یی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام برای شرایط ضمانتش گفته هر ۱۰میلیون یه ضامن در صورتیکه یانک مهراقتصاد برای هر ۲۰میلیون یه ضامن میخواد و در حداقل زمان وام میده

shayda r
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من برای همین وام به بانک انصار مراجعه کردم متاسفانه جواب سربالا داد آخر سر هم متوجه نشدم برای گرفتن این وام باید چیکار کنم فقط یه کلمه می گفت بستگی داره چقدر امتیاز داشته باشی و هیچ توضیحی هم نمیداد . تا خودشون هستن اجازه نمیدن کسی دیگه از این وامها استفاده کنه

بهرام رضائي
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام من امروز براي افتتاح حساب به بانك انصار شعبه خيابان قائم مقام اراك رفتم و با برخورد سرد و نامناسب مسئول باجه پرداخت روبرو شدم باتوجه به اينكه هيچكس ديگري در شعبه به غير از من حضور نداشت دقيقا مشخص بود كه ايشان فقط به منظور سنگ قلاب كردن نفرات پاسخگو بود بدين صورت كه با توجه به چيزي كه شما در اين صفحه نوشته ايد با سپرده گذاري 10ميليون تومان پنج ماهه ميتوان 20 ميليون تومان دريافت كرد . اما ايشان ميگفتند كه 10 ميليون تومان را يكسال بايستي در حساب گذارد و پس از آن فقط ده ميليون تومان با اقساط يكساله دريافت كرد . اگر چيزي كه ايشان ميگويد صحيح است پس شما كذب مينويسيد و اگر ايشان خلاف ميگويد پس عملكرد ايشان زير سئوال خواهد بود كه اگر با اينكار ميخواهد وام ندهد پس اين پرداخت ها براي كيست . با تشكر نظر خود را در اين زمينه بنويسيد .

مقداد خزلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مبلغ سپرده گذاری بعد از دریافت وام به وام گیرنده داده میشود؟ اگر ۱۰ میلیون تومان واریز کنم بعد از ۳ماه چند میلیون دریافت میکنم؟

و ک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مشکل ضامنه لا مصب...

احمد فریدمهر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک انصار به مشتریان خوش حساب وباسابقه چه امتیازاتی رادرنظر گرفته.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مهدی خلیفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شهرستان ماشعبه ای ازاین بانک نداره برای استفاده ازاین تسهیلات چه کنیم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها