پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

سرپرست موسسه مالی آرمان (تعاونی وحدت ) غرب کشور: پرداخت وجوه سپرده گذاران اطلاعیه موسسه اعتباری آرمان از فردا

24 خرداد 1401
سرپرست موسسه مالی آرمان (تعاونی وحدت ) غرب کشور: پرداخت وجوه سپرده گذاران اطلاعیه موسسه اعتباری آرمان از فردا

 به گزارش بانک اول به نقل از  پایگاه خبری یافته، قدرت الله دلفان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این خبر تشریح کرد: برنامه دقیق زمان‌بندی پرداخت سپرده‌گذاران، صبح روز شنبه ۶ خرداد در شعب نصب می‌شود و این زمان‌بندی بر اساس مبلغ و حروف الفبا خواهد بود.

وی با بیان این که برای مشتریانی که به این موسسه وفادار بوده‌اند، پاداشی هم در نظر گرفته‌ایم، افزود: نهایتاً ظرف مدت ۱۰ الی ۲۰ روز پول سپرده‌گذاران پرداخت می‌شود.

سرپرست موسسه مالی آرمان (تعاونی وحدت) غرب کشور با بیان این که کلمه مالباخته و غیره بر مشتریان ما صدق نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: اگر ما تأمین مالی را انجام نمی‌دادیم و کلاه‌برداری می‌کردیم می‌توانستند این نام را بر روی مشتریانمان بگذارند!

دلفان با تأکید بر این که موسسه آرمان غرب کشور از املاک متعددی برخوردار است، افزود: هتل میثاق موسسه آرمان در مشهد، تنها ۳۰۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی گفت: در شهر خرم‌آباد املاکی همچون شهربانی قدیم، زمین پشت بانک ملی چهارراه بانک و... از املاکی است که موسسه مالی آرمان دارد که این‌ها همگی پشتوانه‌های مالی محسوب می‌شوند.

سرپرست موسسه مالی آرمان (تعاونی وحدت) غرب کشور در بخشی از سخنان خود به نحوه فعالیت این موسسه و تشریح آن پرداخت و گفت: در سال ۱۳۷۶ تعاونی وحدت در مشهد با مجوز بانک مرکزی شروع به فعالیت کرد و بنا به سیاست‌های بانک مرکزی همراه با ۳ تعاونی دیگر تجمیع شد.

دلفان ادامه داد: بنا به همین سیاست، بانک مرکزی ابلاغ کرد که شعبه‌های این بانک با ۲۹۰ شعبه با نام موسسه فردوسی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی گفت: ۲ سال با این نامه فعالیت داشتیم که بازهم باسیاست تجمیع بانک مرکزی مواجه شدیم، این بار قرار بود با موسسه فرشتگان تجمیع شویم و به آرمان تغییر نام دادیم.

سرپرست موسسه مالی آرمان غرب کشور با بیان این که قرار شد یک موسسه‌ای که مشکل مجوز نداشته باشد را پیدا کنیم، افزود: موسسه توسعه مدنظر ما بود اما حدود ۳۵۰ میلیارد تومان مشکل نقدینگی داشت که ما آن را تأمین کردیم و با آن تجمیع شدیم.

دلفان تصریح کرد: پایان سال ۹۵ با یک مشکلی مواجه شدیم، یک موسسه دیگر با نام آرمان (البرز ایرانیان سابق) در حال فعالیت بود و تابلو و لوگوی موسسه‌شان شبیه موسسه ما بود!

وی افزود: ما حکم پلمب این موسسه را در همدان گرفتیم ولی به دلایلی نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

سرپرست موسسه مالی آرمان (تعاونی وحدت) غرب کشور گفت: شهریورماه سال ۹۵ شکایتی علیه این موسسه در استان کرمانشاه صورت گرفت و دادستانی هم به بانک مرکزی ابلاغ کرد که کلیه بانک‌ها به این موسسه نباید خدمات بدهند! ما نیز چون اسم موسسه‌مان آرمان بود، بانک‌ها نیز این گمان را کردند که این موسسه متخلف، همان موسسه ما است.

دلفان افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده اصلاحیه این ابلاغ دادستانی در تاریخ ۱۶ شهریور صادر شد و ما از این موضوع مبرا شدیم اما این موضوع اثر منفی روی ما گذاشت و موج آن، ما گرفت.

وی بیان داشت: در پایان سال ۹۵ طی نامه پلیس اطلاعات و امنیت تابلوهایمان را به موسسه توسعه تغییر دادیم، اما متأسفانه موسسه توسعه زیر پای ما را خالی کردند و نقدینگی‌هایمان را آزاد نکردند!

سرپرست موسسه مالی آرمان(تعاونی وحدت) غرب کشور با بیان این مطلب، افزود: همین موضوع باعث شد ازدحام جمعیت در شعب به وجود بیاید و امکان جابجایی پول از بین رفت.

وی اظهار داشت: وقتی جمعیت، پشت سیستم‌های موسسه رفتند، ما نیز مجبور شدیم تمام سیستم‌ها را قطع کنیم که کسی از این موضوع سو استفاده نکند و پولی را جابجا کند.

سرپرست موسسه مالی آرمان (تعاونی وحدت) غرب کشور خاطرنشان کرد: با توجه به جلسه شورای تأمین استان در خصوص این موضوع، باعث شد سهام‌داران موسسه توسعه، پول‌های ما را آزاد کنند و بتوانیم سپرده‌های مردم را بازگردانیم.

دلفان با تأکید بر این که موضوع شایعات و ورشکسته شدن موسسه کذب محض است، افزود: موسسه آرمان از برخی از بانک‌ها خصوصی هم قوی‌تر است.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدی رنجبر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدا لعنت کنه مسببان این امر را. ما چه گناهی کردیم که باید چوب بی کفایتی سران و اقایان دروغگو را بخوریم ؟ باید یک فکر اساسی کنیم باید فشار بیاوریم و حق خود را بگیریم

البرز ايرانيان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اره !!!!!!!

بردیا عزیزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

موسسه افضل توس را دریابید..این موسسه هم ورشکسته شد

سعید دهداری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بابا اینا همش شایعس پول ملتو کشیدن بالا ریس شعبه بهبهان دو هفته پیش گفتش مشکلی نیس و پولتو تا یک هفته دیگه میگیرد پولو که ندادن هیچ در بانک هم بستن

رضا بیچاره
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سراسر تناقض هستید بانک مرکزی حتی حاضر به ابراز نظر نیست درد و فریاد و رنج مردم را نمی بینید

علیرضا ر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا دروغ می گوئید شما فقط دارید زمان می خرید پولی در حسابها ندارید که به مردم بدهید دنبال خط اعتباری هستید که وام بگیرید خدا پرسنل شما رو لعنت کند که بافریب نمی گذاشتن مردم پولشون رو دربیارن.

javad 110
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام الان یک هفته از حرفی که برای پرداخت سپرده ها زده شد میگذره ، به نظرم بد قولی و سر کار گذاشتن مردم از بلوکه کردن سپرده هاشون بهتر نبوده و نیست. عمل و زود عملکردن به درد مردم میخوره حرف زدن فایده ایی نداره ون داشته . یاعلی لااقل به سپرده گذاران جواب بدید اصلا خبری نیست شعبه الیگودرز الان نزدیک یک هفته تعطیل و بدون پاسخگو به مشتریان

سميه نجفي راد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هيچ پولي در كار نيست سرنوشت همه ما سپرده گذاران وحدت متقلب هم مانند فرشتگان خواهد بود

مهدي الهي
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.دوستان عزيز با توجه به شرايط موجود بهترين راه صبر است لطفا خونسرد باشيد تا همه ي كارها به روال عادي برگردد.

مهرداد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام از روز شنبه 6 خردادماه 96 شعبه بازار آرمان بوشهر تعطیل است و متاسفانه کسی هم نیست که جواب ما را بدهد و ای کاش که یکنفر مطلع از امور در شعبه قرار میگرفت تا امور انجام شده یا در حال انجام را بدون واسطه به اطلاع سپرده گذاران برساند و اینقدر بازار شایعات که بیشتر به حاد شدن مسائل دامن می زند کمتر شود به هرحال موسسه شماره تلفن تمام سپرده گذاران را دارد لطفا از طریق پیامک ما را از انجام امور مطلع فرمایند خیلی می تواند موثر باشد

محمد مرضات
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام آقای دلفان امروز سه شنبه نهم خرداد پس چرا هیچ خبری نیست؟صداقت=اعتماد

عباس میلانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پول ما رو پس بدید امروز یکشنبه گذشت ولی پول ما به ما پرداخت نشد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات