جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

اطلاعیه عجیب بانک مهر اقتصاد/ اطلاعیه دوم: ادغام نمی‌شویم؛ موسسات اعتباری کوثر و ثامن شایعه‌پراکنی می‌کنند!+ جزئیات کامل اتفاقات امروز

24 خرداد 1401
اطلاعیه عجیب بانک مهر اقتصاد/ اطلاعیه دوم: ادغام نمی‌شویم؛ موسسات اعتباری کوثر و ثامن شایعه‌پراکنی می‌کنند!+ جزئیات کامل اتفاقات امروز

به گزارش بانک اول به نقل از بانک مردم منابع آگاه امروز اطلاع دادند که قرار است با ادغام بانک مهر اقتصاد و موسسات اعتباری کوثر و ثامن، بانک جدیدی به نام بانک کوثر تشکیل شود. این خبر با واکنش موسسه اعتباری کوثر مواجه شد و این موسسه اعلام کرد ادغام‌ها باید به تصویب شورای پول و اعتبار برسد اما این موسسه در اطلاعیه کوتاه خود موضوع مذاکره و توافق را تایید کرد.

اما بانک مهر اقتصاد در اطلاعیه خود به طور کلی هرگونه مذاکره و تفاهم را رد کرد و حتی مدیرعامل این بانک به منتشرکنندگان این خبر اخطار داد و آنها را تهدید کرد. اطلاعیه دوم مهر اقتصاد بانک مهر اقتصاد در یک حرکت عجیب با فاصله‌ای کم اطلاعیه دوم خود را منتشر کرد و تلویحا موسسات اعتباری کوثر و ثامن را عامل انتشار خبر دانست! بانک مهر اقتصاد در اطلاعیه دوم خود آورده است: روابط عمومی بانک هرگونه مذاکره با موسسات کوثر و ثامن را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این بانک انجام هرگونه مذاکره و توافقات با موسسات اعتباری کوثر و ثامن را برای ادغام تکذیب کرد، همچنین با توجه به اینکه مقوله ادغام بانک ها و موسسات مالی در حوزه اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار می باشد این موضوع تا کنون در این دو نهاد تصمیم گیر، طرح نگردیده و ابلاغیه ای به این بانک ارسال نشده است. گفتنی است شایعات مطروحه صرفاً توسط موسسات یاد شده منتشر گردیده و تمامی اخبار منتشر شده فاقد اعتبار است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات