جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بانک مسکن استخدام می کند

24 خرداد 1401
بانک مسکن استخدام می کند

 به گزارش بانک اول  متقاضیـان می توانند جهت اطلاع از شرایط استخدام از تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

شرايط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفيت‌هاي استخدامي به تفكيك واحدهاي استاني و جنسيت مورد تقاضا، سن و شرايط عمومي و اختصاصي و ساير اطلاعات مورد نياز و همچنین تاریخ برگزاری چهارمين آزمون مشترك فراگير در دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با ثبت نام در سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت، درج خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سهیل کریمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پارتی داشته باشی ثبت نامت میکنن کاری هم به مدرک ندارن والا

ففف بلعع
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا ادمای زیر دیبلوم به کار نمیگیرید اونا دل ندارن که به خاطر کسب حلال نتوانستن دیبلوم بگیرن یاد اوناهم باشین

حسام خورشیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید حسابدار میشه ثبت نام کرد خانم هست میشه بگیدلطفا

هادی بی غم
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مدیران عزیز بانک مسکن شما چرا قابلیت بچه های رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار رو دسته کم گرفتید !؟ فارق التحصیلان این رشته قابلیت برنامه نویسی به صورت اختصاصی و حرفه ای دارن که توی هر زمینه و هر اداره ای می تونن برای راحتی کار کل مجموعه برنامه های اختصاصی و تحت شبکه طراحی کنن و مطمئنا‌ در هر قسمتی که مشغول به کار بشن سریعا دست به طراحی نرم افزار میزنن چه متصدی امور بانکی باشه چه متصدی امور اداری و غیره

سعیده ت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید چرا مهندس صنایع واسه بوشهر نگرفتید؟! اصلا کلا مهندس صنایع واسه بانک خیلی خیلی کم شده همش امید به بانک داشتیم که اونم هیچ

گلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید . داخل دفترچه مهندسی مکانیک رو هم قرار دادن اما من مهندسی هوافضا هستم ک شاخه ای از مهندسی مکانیک بوده قبلا و تمام درس هایی مثل استاتیک و مقاومت و ترمودینامیک و ... ک نوشترو با مهندس های مکانیک مشترکا سر کلاس مینشستیم و تمام این دروس با ما مشترک هستش و من همرو پاس کردم . میخواستم بدونم من هم با این شرایط میتونم در این ازمون شرکت کنم ؟؟؟

ز ر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا رشته مهندسی صنایع رو قرار ندادید برای شهر مشهد .اگه امکانش هست برای بانکداری رشته صنایع رو هم قرار بدین

مسعود فخرآور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام چرا مثل بانک تجارت برای متصدی امور بانکی رشته مدیریت کسب و کار رو هم در کنار سایر رشته های مدیریت قرار ندادید خواهشمندم اگر مقدوره مارو هم برای استخدام وارد آزمون کنید متشکرم از همتون

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات