جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

۳۰ شرکت فین‌تکی که باید در سال ۲۰۱۷ آنها را تماشا کرد!

24 خرداد 1401
۳۰ شرکت فین‌تکی که باید در سال ۲۰۱۷ آنها را تماشا کرد!

استارت‌آپهای فین تکی در حال در اختیار گرفتن سهم بانکداری و بخش اقتصادی سنتی و اختلال در کار آنها هستند. پرداخت موبایلی، پرداخت فرد به فرد، پول مجازی، وام‌دهی، بیمه گری مجازی تنها بخشی از ایده‌های فین‌تکی هستند که مسیر گردش سنتی پول و خدمات پرداخت را تغییر می‌دهند.

 

 

در لیست ادامه تمام استارت‌آپهایی که در اینفوگرافیک آمده اند را مشاهده میکنید و می توانید با کلیک، سایت آنها را بررسی کنید:

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات بانکی

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات بیت کوین

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات انتقال ارز

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات بیمه

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات وام‌دهی

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات سرمایه‌گذاری

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات تشخیص تقلب

 

 

استارت‌آپهای ارائه دهنده خدمات پرداخت موبایلی

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات