پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

دبیت مسترکارت جایگزین ویزاکارت شد

24 خرداد 1401
دبیت مسترکارت جایگزین ویزاکارت شد

به گزارش بانک اول ویزا کارت دیگر مدت زیادی برای بانک محلی بریتانیا قابل قبول نیست زیرا این بانک طی توافقنامه 7 ساله ای برای تمام مشتریان خود در سال 2018 مسترکارت، دبیت کارت صادر خواهد کرد. این بانک اعلام کرد که صدور مستر، دبیت کارت را به صورت دوره ای ادامه خواهد داد. این توافقنامه بدان معنی است که هر دو سازمان در ارائه راه حل های پرداخت با یکدیگر شریک هستند.

در مورد جزئیات این موضوع، خبری منتشر نشده است. مارک بارنت، رئیس امور مسترکارت در انگلستان و ایرلند گفت این شراکت نمونه ای از قراردادهایی است که به جهت رشد انتشار دبیت، مسترکارت در میان شرکای بانکی منعقد شده است.

به گفته مسترکارت، مشتریان تی اس بی 4/5 درصد از کل حسابهای جاری مشتریان در انگلستان را تشکیل می دهند، با این ادغام، تمام مشتریان حساب جاری انگلستان و تی اس بی، دارنده کارت دبیت، مسترکارت می شوند.

این کارتها همچنین شامل کارتهای تجاری نیز می شود. به نوشته بانکداری الکترونیک، دیگر بانکها در انگلستان مانند ویرجین مانی و سیتی بانک نیز در سال 2017 برای مشتریان خود دبیت، مسترکارت صادر خواهند کرد. کلیدسدال و یورکشیر بانک و مترو بانک در حال حاضر صادر کنندگان دبیت، مسترکارت هستند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات