پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پرداخت سود سهام عدالت از پاییز

24 خرداد 1401
پرداخت سود سهام عدالت از پاییز

به گزارش بانک اول  مشمولان برای دریافت این سود باید شماره حساب به سازمان خصوصی سازی اعلام کنند؛ در عین حال فرآیند پرداخت سود توسط این سازمان در زمان تعیین شده اعلام می شود ضمن اینکه جزییات آن به نحو مطلوبی اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس قانون سود سهام عدالت سال ۹۵ نه اختصاص به خزانه دارد و نه متعلق به دولت است و حق مشمولان محسوب می شود.

۲۸میلیون مشمول، صورت حساب سهام عدالت  گرفتند/ دو میلیون نفر قبض واریز کرده اند.

از ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر متوفی هستند.

بر اساس برنامه ها هم اکنون به وراث متوفیان صورت حساب سهام عدالت ارائه نمی شود اما قرار است در دوره زمانی که در آینده اعلام می شود پس از انجام انحصار وراثت به آنها صورت حساب ارائه شود.

مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت دارند صورت حساب خود را از سرمایه سهام عدالت دریافت کنند.

طی دو روز گذشته و همزمان با بازگشایی مجدد سامانه سهام عدالت حدود ۴۰۰ هزار نفر صورت حساب خود را از سامانه دریافت کرده اند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ف حکمت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید من در سهام عدالت ثبت نام کرده بودم اما شنیدم که انگار این سهام فقط به سرپرست خانواده داده میشه میخواستم بدونم حقیقت داره یا خیر ممنونم و اینکه پرداخت این سهام شامل چ کسانی است؟و ماه به ماهه یا جوری دیگه هستش با تشکر

علی اکبر درخشان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید سوالی دارم تکلیف افرادی از خانواده که از قلم افتاده اند توسط ارگان مثل کمیته امداد یا بهزیستی یا دیگر ارگانها بعلت درست ننوشتن کد ملی یا فراموش کردن ثبت یکی از اعضا خانواده مثل همسر یا فرزند توسط مامور مربوطه چیست چون هیچ کس تا حالا جواب گو نبوده و ارگان معرفی کننده فقط میگوید باید صبر کنید تا دوباره اعلام کننداین اتفاق برای خیلها افتاده ولی نمیتوانند اطلاع رسانی کنند ممنون میشم اگر اطلاع رسانی کنید تا تکلیف این افراد هم معلوم شود خدا خیرتا ن بدهد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات