پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ازدواج پرداخت نمی کنیم لطفاً بانک خود را تغییر دهید!

24 خرداد 1401
وام ازدواج پرداخت نمی کنیم لطفاً بانک خود را تغییر دهید!

 به گزارش بانک اول  در طی ماه گذشته که بانک مرکزی طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج را آغاز کرده است بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برای برچیده شدن صفحه دریافت وام ازدواج دست به کار شده و بانک مرکزی را یاری کرده اند. 

اما هستند بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که علیرغم تاکید قانون برای پرداخت تسهیلات ازدواج به هر ترتیب ممکن از زیر بار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج شانه خالی کنند. 

در تازه ترین این موارد مشاهده شده است که یکی از بانک های بزرگ به مشتریان خود که در سایت بانک مرکزی بانک آنها را به جهت دریافت تسهیلات انتخاب کرده اند تماس گرفته و از آنها می خواهد که بانک خود را تغییر دهند! 

در یکی از تماس های تلفنی که با یکی از مخاطبان اخبار بانک صورت گرفته اعلام شده که بانک مورد نظر از مشتری درخواست می کند که با مراجعه به سایت بانک مرکزی حتما تا پایان مرداد ماه نام بانک خود را تغییر دهد. 

کمبود منابع برای پرداخت تسهیلات ازدواج دلیل این اقدام برخی بانک ها و موسسات مالی واریز می باشد.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات