پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

بانک سامان به دارندگان کارتخوان‌‌های فعال تسهیلات می‌دهد

24 خرداد 1401
 بانک سامان به دارندگان کارتخوان‌‌های فعال تسهیلات می‌دهد

 به گزارش بانک اول رضا شیرین گوهریان مدیر اعتبارات خرد و صنفی با اعلام این خبر اظهار داشت: درصورتی‌که حساب متصل به کارت‌خوان مشتریان حقیقی و حقوقی بانک، یکی از حساب‌های جاری، سپرده ساج، کوتاه‌مدت وین یا کوتاه‌مدت عادی باشد، با دارا بودن سایر شرایط، تا سقف 20میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.
مدیر اعتبارات خرد و صنفی بانک سامان تأکید کرد: این تسهیلات متناسب با میزان رسوب حساب متصل به دستگاه کارتخوان پذیرنده و تا سقف 500میلیون ریال در قبال سفته با معرفی ضامن معتبر و مورد قبول بانک و در مبالغ بیشتر، در قبال سایر وثایق مانند سپرده سرمایه‌گذاری، وثیقه ملکی یا ترکیبی از آنها قابل پرداخت است.
شیرین گوهریان گفت: دارندگان حساب جاری و سپرده ساج که مشمول استفاده از این تسهیلات هستند، درصورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند علاوه بر دریافت تسهیلات تا سقف معین، نسبت به معرفی یکی از افراد مورد وثوق خود برای استفاده از تسهیلات مصرفی تا سقف 50میلیون ریال اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از این تسهیلات مطابق قوانین و مقررات کشور، نباید چک برگشتی و بدهی غیر جاری در شبکه بانکی کشور داشته باشند.
گفتنی است، علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز 24ساعته سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات