ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

پیامک بانک قوامین موجب ازدحام در شعب شد

24 خرداد 1401
پیامک بانک قوامین موجب ازدحام در شعب شد

به گزارش بانک اول  ، بانک قوامین که در هفته گذشته فعالیت های بسیاری را برای جلب رضایت مشتریان خود قبل از کاهش نرخ سود ها داشته است روز چهارشنبه پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است. 

در متن پیامک مذکور آمده است: " سود کلیه سپرده‌های روزشمار به نرخ ۱۰ درصد تغییر پیدا خواهد کرد و در صورتی که مشتری تمایلی به افتتاح حساب روزشمار ۱۰ درصدی ندارد توسط بانک حساب به یک ساله تبدیل خواهد شد. تبدیل شدن سپرده مذکور به حساب یکساله قابلیت دریافت و پرداخت را نخواهد داشت."

در متن پیامک مذکور این گونه اطلاع‌رسانی شده است که مشتریان در صورتی که حساب یکساله نمی‌خواهند می توانند با ارسال عدد ۱ تا ظهر پنجشنبه حساب کوتاه مدت ۱۰ درصدی داشته باشند. 

این پیامک موجب شد در روز پنجشنبه شعب این بانک مبلغ مملو از مشتریان به جهت افتتاح حساب یکساله باشد.

ازدحام و شلوغی بیش از حد در برخی موارد موجب نارضایتی بسیاری از مشتریان شده بود. مشاهدات میدانی خبرنگار ما از برخی شعب افعال حکایت از این داشت تعداد افراد در صف تا ۲۰۰ نفر نیز رسیده است.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
صدر زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من بلند مدت دارم یک ساله با سود 17درصد هنوز به سر رسید نرسیده تا خرداد سال بعد دارم کردن بدون اطلاع کوتاه مدت حتی به منم اس ام اس ندادن شما وقتی قرارداد میبندین یعنی یک سال تضمین شدست این کار تخلف که قوامین انجام داده

محمد شیروانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، ایکاش همانطور که در دریافت مطالباتتان عجولید در کسر از درصد تسهیلات نیز پیش قدم باشید و همزمان عمل نمایید و وعده سرخرمن به مردم ندهید .. نکته بعدی اینکه معمول است که بانکها بعد از گذشت 6 ماه یا پایان سال هزینه خدمات پیامک بانک را دریافت مینمایند اما بانک قوامین در بدو گشایش این هزینه ( 10 هزار تومان ) را از مشتریان خود میگیرد ؟!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات