جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

24 خرداد 1401
پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

 به گزارش بانک اول مجتبی رنجبر گفت: در حال حاضر، موسسه نور با دارا بودن بیش از  ۳۳۳ شعبه در سراسر کشور و اتصال به شبکه شتاب در حال فعالیت تحت نظارت بانک مرکزی است. این موسسه همچنین به سامانه‌های ساتنا، پایا و شتاب متصل است.

وی ادامه داد: ما در صورت های مالی خود دارای تراز مثبت بوده و جزو موسسات سودده محسوب می شویم. موسسه مالی نور از ادغام سه موسسه مالی کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان کویر یزد به وجود آمده و با عنایت خداوند و تلاش کارکنان توانستیم در سال های اخیر به تراز مالی مثبت برسیم.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور با رد شایعاتی مبنی بر فاقد مجوز بودن این موسسه، گفت: گواه ما سایت بانک مرکزی است. در حال تلاش هستیم تا بتوانیم موسسه را تبدیل به " بانک اسلامی نور" کنیم.

رنجبر با اشاره به افزایش سپرده گذاری در این موسسه افزود: خوشبختانه معوقات موسسه به حداقل رسیده و استانداردهای بانک مرکزی رعایت شده و شاهد افزایش سرمایه‌گذاری مردم در این موسسه هستیم. در حال حاضر در بین ۳۰ بانک و موسسه مالی کشور، از لحاظ منابع مالی در رتبه ۱۲ قرار داریم.

وی با اعلام اینکه سپرده‌گذاران این موسسه هیچ نگرانی بابت سپرده‌های خود ندارند، افزود: تمامی سود سپرده‌ها در زمان مقرر پرداخت شده؛ ضمن اینکه این مدت برای حمایت از تولید ملی و افزایش اشتغال جوانان طرح هایی برای پرداخت تسهیلات با سود کم به اجرا در آمده است.

به گفته رنجبر، تلاش‌ها برای افزایش حضور موسسه در تامین مالی پروژه‌های تولید ملی انجام شده و این موسسه آمادگی دارد از طرح‌ها برای تولید ملی حمایت کند. افرادی که در حوزه اشتغال‌زایی و تولید ملی فعال هستند می‌توانند از تسهیلات موسسه با سود کم استفاده کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات