جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

سامانه پیوند بانک ملت راه اندازی شد

24 خرداد 1401
سامانه پیوند بانک ملت راه اندازی شد

به گزارش بانک اول در صورت تمایل مشتریان به بهره‌مندی از خدمات سامانه‌هایUSSD از طریق کارت های این بانک (اکسس کارت و کارت اعتباری)، باید نسبت به ثبت شماره تلفن همراه و شماره کارت بانکی خویش در سامانه پیوند از طریق این بانک اقدام کنند. بر اساس این گزارش، هم اکنون جهت رفاه حال مشتریان، امکان ثبت کارت بانکی ملت در سامانه مزبور از طریق شماره گیری #۳*۵*۷*۷۱۲*یا #۷۵۳*۷۱۲* فراهم شده است. بر این اساس، پس از انجام مراحل مربوط به ثبت کارت و دریافت پیام " ثبت کارت با موفقیت انجام شد "در زمان استفاده از خدمات سامانه‌هایUSSD، نیازی به ورود مجدد شماره کارت بانکی نبوده و پس از ارسال درخواست خدمت، ۴ رقم پایانی کارت‌های بانکی ثبت شده در سامانه پیوند به مشتری نمایش داده می شود تا نسبت به پرداخت وجه از کارت بانکی دلخواه خویش اقدام کند این گزارش حاکی است، چنانچه مشتری نسبت به ثبت کارت بانکی متعلق به فرد دیگری اقدام کند یا در سامانه متمرکز بانک، شماره تلفن همراه دیگری برای فرد ثبت شده باشد که هم اکنون از آن استفاده نمی کند، کارت بانکی در سامانه پیوند ثبت نشده و پیام "شماره مشتری و شماره همراه متعلق به یک نفر نمی‌باشد" نمایش داده خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات