چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

پیشنهاد اصلاح پلکانی کارمزد شرکت‌های پرداخت

24 خرداد 1401
پیشنهاد اصلاح پلکانی کارمزد شرکت‌های پرداخت

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا مهدی حکیمی ها  درباره اصلاح نظام کارمزد، اظهارداشت: شرکت های پرداخت برای اصلاح و بروز شدن شبکه و درآمدهای خود نیازمند بستر پرداخت و شرایطی ایده آل هستند و با توجه به اینکه درآمدی غیر از کارمزد ندارند، باید ساز و کار مناسبی برای این موضوع ایجاد شود.

وی ادامه داد: شرکت های پرداخت به دلیل اینکه در یک ارتباط سه ضلعی متشکل از بانک ها، پذیرندگان و مشتریان قرار دارند، باید درآمد خود را از این سه دسته دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی درباره پیشنهاد خود در جهت اصلاح و تغییر نظام کارمزدها، گفت: به نظر من کارمزد شرکت های پرداخت به صورت پلکانی و از هر سه دسته دریافت شود.

 زیرا هنگامی که کارمزد از این سه گروه دریافت شود و این هزینه میان آنها تقسیم شود، نه تنها هیچ فشاری را متحمل نمی شوند بلکه به نوعی همه درگیر این روند هستند. همچنین اگر یکی از این سه دسته با مشکلی مواجه شوند، دو گروه دیگر این هزینه ها را متقبل شده و شرکت های پرداخت آسیبی نخواهند دید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات