شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

تصمیم شرکت ژاپنی برای پرداخت حقوق کارمندان با بیت کوین

24 خرداد 1401
تصمیم شرکت ژاپنی برای پرداخت حقوق کارمندان با بیت کوین

به گزارش بانک اول به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی یک شرکت ژاپنی روز جمعه اعلام کرد قصد دارد برای کسب آگاهی بهتر درباره بیت کوین، بخشی از حقوق کارمندان خود را با این ارز دیجیتالیپرداخت کند.

شرکت «جی ام او اینترنت» که در بخش کسب و کارهای اینترنتی مانند سرمایه گذاری، تبلیغات آنلاین و زیرساخت‌های اینترنتی فعالیت می‌کند، قصد دارد از ماه فوریه سال آینده میلادی تا سقف ماهانه 100 هزار ین (890 دلار) از حقوق کارمندانش را با ارز دیجیتالی بیت کوین پرداخت کند.

سخنگوی این شرکت در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: «کارمندان در صورت تمایل، می‌توانند حقوق خود را به بیت کوین دریافت کنند». او افزود: «ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ارز رمزپایه، دانش خود درباره آن را افزایش دهیم». وی همچنین گفت این اقدام برای 4 هزار کارمند شرکت جی ام او در ژاپن انجام خواهد شد.

این شرکت در ماه مه بخشی از کسب و کار خود را به خرید و فروش و تبادل بیت کوین اختصاص داده است. همچنین گفته می‌شود این شرکت در ماه آینده، کسب و کار «بیت کوین ماینینگ (استخراج بیت کوین)» را آغاز خواهد کرد. استخراج بیت کوین به معنی کسب مقداری بیت کوین در ازای کمک به انجام تراکنش‌های امن در سامانه این ارز رمزپایه است.

در سال جاری میلادی، بهای جهانی بیت کوین به شدت افزایش یافته است، به طوری که ارزش این ارز رمزپایه از 1000 دلار در ماه ژانویه امسال، به 17 هزار دلار در هفته جاری رسیده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات