چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

نرخ سود سپردگذاری در بانک ها

24 خرداد 1401
نرخ سود سپردگذاری در بانک ها

به گزارش بانک اول در حال حاضر بر اساس بخشنامه بانک مرکزی نرخ سود سپرده سرمایه گزاری کوتاه مدت 10درصد و سپرده بلند مدت یکساله 15درصد می باشد.

هر چند تقریبا قریب به اتفاق همه بانک ها نرخ های بالاتری را چه در جذب سپرده های کوتاه مدت و چه بلند مدت به مشتریان خود پیشنهاد میدهند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
امیر باسره
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این سودها در موسسات مجاز و غیر مجاز بیش از دو برابر میباشد مثلاموسسه نور،ثامن الایمه سودروزشمار۲۵درصدی ویکساله۳۱درصدی پرداخت میکند.هیچکس هم رسیدگی نمی کند.

اردشیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وقتی نرخ اوراق بدهی در بورس 25 درصد هست این 15 درصد دستوری و غیر منطقی است و کارآیی ندارد و باعث ورشکستگی بانک ها می شود ،بانک یک واسطه هست که باید پول های ریز ملت را با سود مناسب جمع کند و با بهره مناسب در اختیار تولید کنندگان و تجار قرار دهد ، سود و بهره دستور عرضه و تقاضای پول را دچار اخلال می کنه و ورشکستگی بانک هارا دامن میزنه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات