شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

قرار برگزاری نشست مشترک مدیران کاسپین با بانک مرکزی/ حق کسی ضایع نخواهد شد

24 خرداد 1401
قرار برگزاری نشست مشترک مدیران کاسپین با بانک مرکزی/ حق کسی ضایع نخواهد شد

 به گزارش بانک اول مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین ظهر امروز در جمع سپرده‌گذاران در ساختمان مرکزی این موسسه حاضر شد و در مورد آخرین وضعیت انتقال اموال تعاونی فرشتگان به موسسه کاسپین و رفع شدن مشکلات موسسه گفت: انتقال فرشتگان در آخرین مرحله قرار دارد و به زودی خبرهای خوبی از کاسپین خواهید شنید. در هفته جاری قرار است نشستی با مدیران بانک مرکزی برای حل مشکلات ادغام‌ها و انتقال اموال انجام شود که پیش‌بینی بنده این است که با مساعدت مسوولان روال کار موسسه اعتباری کاسپین به حالت عادی باز می‌گردد. وی در پاسخ به سوال یکی از سپرده‌گذاران مبنی بر اینکه چه موقع اموال فرشتگان فروخته خواهد شد گفت: موسسه اعتباری کاسپین احتیاجی به فروش اموال این تعاونی و تعاونیهای دیگر نخواهد داشت.

مدیرعامل کاسپین همچنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از مشتریان کاسپین که شایعه شده شما استعفا داده‌اید و اگر از کاسپین بروید سرنوشت سپرده‌های ما چه خواهد شد گفت: من استعفا نداده‌ام و در خدمت شما هستم. موسسه اعتباری کاسپین نه شخصی است و نه تکیه بر یک شخص. کاسپین مجموعه منسجم است و به همین علت سپرده‌های شما کاملا در امان است.

متحمل در مورد اطلاع‌رسانی کم در مورد آخرین وضعیت کاسپین گفت: قطعا هر گونه خبر و مطلب در سایت رسمی موسسه، تعهدآور است و اخبار رسمی را حتما باید در سایت کاسپین مشاهده کنید. به گزارش بانک مردم مدیرعامل کاسپین در پایان خطاب به سپرده‌گذاران گفت: نباید نگران باشید چراکه من و مدیران موسسه به عنوان وکیل سپرده‌گذاران از سپرده‌ها و دارایی‌ها سپرده‌گذاران صیانت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سپرده گذار الزهرا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا صحبتی از موسسه الزهرا نیست الزهرا که خیلی قبل تر از فرشتگان حسابرسی شده بود کاسپین اصلا پول نداره آقای متحمل شما مگر قرار نبود دوهفته پیش وقتی آمدین مشهد به دعوت قاضی پرونده جناب آقای حیدری ۴۰میلیارد تومان به الزهرا تزریق کنید . شما حالا حالاها پول به نه الزهرا .نه بدرتوس.نه پیوند میدهید .چون اگر میخواستین پول بدهید این سه موسسه قبل فرستگان مشگل مالی داشتن مشگلشون حل میکردبن حالا که فرشتگان ۴۰۰۰هزار میلیارد کم داره شده الویت اول شما پس سپرده گذارهای این سه موسسه چکار کن. چقدر باید تابان بی کفایتی شما و آقای زیاالملکی را بدهند.