ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

ارائه تسهیلات با نرخ سود صفر تا چهار درصد

24 خرداد 1401
ارائه تسهیلات با نرخ سود صفر تا چهار درصد

 به گزارش بانک اول -اکبری در این خصوص گفت: یکی از انواع خدمات بانکداری اسلامی عقد قرض الحسنه است و اعطای این نوع خدمات و تسهیلات از فضیلت بسیاری برخوردار می باشد. وی افزود: تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون بهره و تنها در مقابل اخذ صفر تا 4 درصد کارمزد به نیازمندان واقعی جامعه اعطا می شود. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک تا کنون در زمینه حمایت و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان زندانها و بهزیستی کل کشور گام های موثر و مثبتی برداشته است.

وی تصریح کرد: 90 درصد منابع قرض الحسنه این بانک به اعطای تسهیلات در حوزه های ازدواج جوانان ، درمان بیماریهای خاص، رفع مایحتاج ضروری و اشتغال زایی و کارآفرینی تخصیص می یابد. مرتضی اکبری خاطرنشان ساخت: هدف اصلی این بانک اهتمام در مسئولیت های اجتماعی به منظور توزیع عادلانه نقدینگی، ایجاد رونق اقتصادی و خروج از وضعیت رکود است. وی در ادامه گفت: در این راستا 70 درصد منابع تجمیع شده در این بانک صرف اشتغالزایی و کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای کوچک و تامین ابزارآلات لازم برای توسعه اشتغال و تولید در کشور می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نقش خیرین در تجمیع منابع قرض الحسنه تصریح کرد: خیرین جامعه با سپرده گذاری در این بانک می توانند به توسعه ارائه خدمات به مشتریان و افراد نیازمند جامعه کمک نمایند. اکبری افزود: همچنین سازمان ها و نهادها می توانند تنها با انتقال بخشی از گردش مالی خود درقالب اعتبار در حساب جاری به پیشبرد اهداف بانک در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی یاری رسانند تا بانک قرض الحسنه مهر ایران بتواند با خدمات و طرح های تسهیلاتی خود افراد و نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قراردهد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها