شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده ارزی چقدر است؟

24 خرداد 1401
حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده ارزی چقدر است؟

به گزارش بانک اول غلامرضا پناهی افزود: سپرده گذاری ارزی نزد بانک ملی ایران سرمایه گذاری مطمئن با بازدهی بالا است. تمامی شعب ارزی این بانک این آمادگی را دارند در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور نسبت به افتتاح حساب سپرده ارزی مدت دار برای مشتریان در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف با نرخ سود مطلوب و بالاتر از نرخ های معمول در بازارهای بین المللی اقدام نمایند.

پناهی افزود: حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است. همچنین سپرده های مزبور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید می باشد.

وی تاکید کرد : پرداخت سود ارزی سپرده در سررسید بصورت اسکناس و یا واریز به حساب و ایجاد سپرده جدید ارزی امکان پذیر است و بانک ملی ایران مکلف است نسبت به بازپرداخت عین ارز به مشتریان اقدام نماید. از این رو مردم می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه گذاری وجوه ارزی خود در شعب ارزی بانک ملی ایران اقدام و بانک ملی را امین خود بدانند. همچنین مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه نمایند .

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: