پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

کارت اعتباری اپل تا اوایل ٢۰١٩ عرضه می شود

24 خرداد 1401
کارت اعتباری اپل تا اوایل ٢۰١٩ عرضه می شود

به گزارش بانک اول به نقل از مهر،  گزارش های جدید حاکی از آن است که اپل  مشغول مذاکره برای یک کارت اعتباری  Apple  Pay  است. 

این شرکت قصد دارد کارت اعتباری مذکور را با همکاری بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس ارائه کند.

همچنین به نظر می رسد همکاری میان دو شرکت شامل خدمات دیگر نیز می شود. البته هر دو آنها هنوز  مشغول مذاکره درباره جزئیات این همکاری هستند، اما اپل قصد دارد در اوایل ٢۰١٩ این کارت اعتباری را برای مشتریانش ارائه کند.

البته پیش از این اپل خدمت کارت اعتباری  Apple Rewards  را با همکاری بانک بارکلیز ارائه کرده است، اما همکاری با گلدمن ساکس جایگزین خدمت قبلی می شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: