پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

پیشنهاد لایحه ۲ فوریتی افزایش حقوق کارمندان و کارگران با گرانی نفت و دلار

24 خرداد 1401
پیشنهاد لایحه ۲ فوریتی افزایش حقوق کارمندان و کارگران با گرانی نفت و دلار

به گزارش بانک اول  به نقل از تسنیم، نادر قاضی‌پور با بیان اینکه باید بودجه سال 97 اصلاح شود، گفت:در بودجه سال 97 قیمت هر بشکه نفت 55 دلار تعیین شده این در حالی است که قیمت نفت در روزهای اخیر افزایش یافته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر افزایش قیمت قابل توجه نفت در مدت اخیر، قیمت هر دلار نیز با تغییراتی روبرو بوده است که این موضوعات باید بررسی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خانه ملت تصریح کرد: تجربه بیانگر این است در زمان کسری بودجه دولت لایحه ارائه می کند بنابراین با توجه به افزایش قیمت نفت و دلار در مدت اخیر، پیش بینی میشود دولت با مازاد درآمد روبرو شود بنابراین باید به این موضوع نیز توجه شود.

قاضی پور با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ ارزش پول ملی گفت: براساس محاسبات قیمت هر دلار آمریکا در بودجه 3500 تومان تعیین شده این در حالی است دولت نرخ هر دلار را 4200 تومان اعلام کرده که بطور طبیعی باید به مابه التفاوت بین دو نرخ توجه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در هر صورت باید دولت لایحه دوفوریتی برای افزایش حقوق و دستمزد کارگران،کارمندان و بازنشستگان از محل افزایش درآمد ناشی از رشد قیمت نفت و درآمد حاصل از افزایش قیمت ارز به مجلس ارائه کند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
h h
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

افزایش 50درصدی قانون خدمات کشوری که چند سال پیش شامل قوه‌ قضاییه و سال قبل نیز شامل کار کنان عزیز امور مالیاتی گردید را برای کارکنان سایر ادارات اجرایی کنید کار بزرگی انجام دادید البته این کار را دولت محترم باید انجام دهد که دولت عدالت محور میباشد.

علی رضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حتماً باید اضافه شود. قشری ضعیف تر از این قشر حقوق بگیر نیست. هر ساله چندین بار به دلایل مختلف افزایش تورم در کشور داریم ولی حقوق کلا سالی یکبار اضافه میشود.

علی حیدری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام، شما نمایندگان محترم اگر واقعا به فکر حقوق کارمندان دولت هستید نسبت به رفع تبعیض حقوق مقداری اهتمام ورزید ، افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان امور مالیاتی که گویا از یک سرزمین دیگه ای امدهاند و خونشان از بقیه کارمندان قرمز تره اقدام کنید اگه راست میگید و واقعا به فکر این کارکنان بیچاره هستید همین یک قلم رو جهت بقیه اداراتاجرایی کنید خیلی کار کردید بله حالا ببینم چکار میتوانید بکنید؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات