جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اعطای تسهیلات در بانک ملی ادامه دارد

24 خرداد 1401
اعطای تسهیلات در بانک ملی ادامه دارد

 به گزارش بانک اول اعطای تسهیلات در واحدهای بانک ملی ایران طبق روال جاری ادامه داشته و درخواست های مشتریان ، در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه و با مراعات الزامات بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت دارابودن شرایط لازم و بر اساس سیاستهای منابع و مصارف بانک پرداخت می گردد.

روابط عمومی بانک ملی ایران همچنین اعلام کرده است که برخلاف خبر منتشر شده در برخی سایت ها ، تغییر خاصی در برنامه ها و سیاست های تسهیلاتی این بانک ایجاد نشده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مجتبی اطمینان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام. کلیه بانکها به غیر از موسسات وام ها تعطیل هست بخصوص بانک ملی بنده الان 3 ماه منتظرم گردش حساب دآرم هرچه قدر هم مراجعه میکنم رئیس و رئیس حوزه میگه معوقه داریم.بعد گفتن کارت اعتباری میدن تونم دروغ هست .

رسول وحدتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا متا سفم که این دروغ بزرگ را به این راحتی اعلام می کنید.اگه راست می گویید بیایید استان قزوین شهر صنعتی البرز برسی کنید. ببینید کدوم یک از بانک های ملی تسهیلات می دهند.شاید شما پارتی دارید و دست خودتون باز هست که برای خودتون بگیرید.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها