جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بانک کارآفرین استخدام‌ می‌کند

24 خرداد 1401
بانک کارآفرین استخدام‌ می‌کند

به گزارش بانک اول ، بانک کارآفرین در راستای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت تصدی سمت "کارشناس" در شهر تهران دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه شرایط به شرح ذیل، نسبت به دانلود و تکمیل فرم درخواست همکاری اقدام نمایند. همچنین پس از تکمیل فرم، فایل را در دو فرمت word و pdf با نام system job به آدرس پست الکترونیکی jobs.o@karafarinbank.ir ارسال نمایند. شایان ذکر است که هر گونه درخواست ارسال شده خارج از چهارچوب و فرمت ارائه شده در این سند یا ارسال به سایر آدرس‌های پست الکترونیک، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

شرایط داوطلبان

    دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات
    دارا بودن حداقل معدل 15
    دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیرپزشکی درخصوص متقاضیان آقا
    تسط به سیستم عامل (Windows، Linux (Red hat) و Unix)
    آشنایی با مجازی سازی (VMWARE)
    آشنایی با Storage
    آشنایی با سخت افزار (برندHP)

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات