جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

جهش سود بزرگترین بانک آلمان به ۷۰۰ میلیون یورو

24 خرداد 1401
جهش سود بزرگترین بانک آلمان به ۷۰۰ میلیون یورو

به گزارش بانک اول به نقل از دویچه وله، دویچه بانک بزرگترین بانک آلمان پیش بینی کرد سود این موسسه مالی در سه ماه دوم سال جاری میلادی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند و در حدود ۷۰۰ میلیون یورو (۸۲۱ میلیون دلار) باشد.

در همین حال بزرگترین بانک آلمان انتظار دارد سود سه ماه دوم آن بسیار بیشتر از آنچه که پیش بینی شده، باشد. دویچه بانک انتظار دارد سود آن بین آوریل تا ماه ژوئن قبل از حسابرسی های مالیاتی ۷۰۰ میلیون یورو و بعداز حسابرسی های مالیاتی ۴۰۰ میلیون یورو باشد.

این در حالی است که سود سه ماه نخست این بانک قبل از حسابرسی های مالیاتی ۳۲۱ میلیون یورو ثبت شده بود و اکنون به بیش از ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد. پیش از این تحلیل گران اقتصادی برآورد کرده بودند که سود دویچه بانک بعداز فرآیند مالیاتی ۱۵۹ میلیون دلار باشد.

قرار است بیست و پنجم ماه جاری میلادی گزارش درآمد کامل دویچه بانک منتشر شود. البته از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون تقریبا ۴۰ درصد از ارزش سهام دویچه بانک سقوط کرده و سیاست جدی کاهش هزینه ها را به مدیران این بانک تحمیل کرده است.

بر پایه این گزارش، سود دویچه بانک برای سومین سال متوالی است که سیر نزولی دارد و قرار است که تعدیل نیرو در دویچه بانک از یکهزار و ۷۰۰ نفر به ۹۵ هزار و ۴۰۰ نفر افزایش پیدا کند

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات