جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

مجمع فوق العاده پست بانک ۳۰ مرداد برگزار می‌شود

24 خرداد 1401
مجمع فوق العاده پست بانک ۳۰ مرداد برگزار می‌شود

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت پست بانک که با نماد «وپست» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد. بر اساس این گزارش، شرکت پست بانک مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۷ برگزار می کند.

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده پست بانک ساعت ۱۴:۳۰ بعد ازظهر روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۷ به نشانی تهران، میدان امام خمینی - خیابان امام خمینی - نبش کوچه پست - مدیریت شعب منطقه ۳ تهران مراجعه کنند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیات مدیره، تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده پست بانک اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت پست بانک که با نماد «وپست» در بازار اول «تابلو فرعی» بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت ۵۹.۳۵ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۲۶ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس گزارش ایبِنا، ۵ سهامدار عمده پست بانک، شامل «وزارت اقتصاد با ۵۱ درصد، صندوق سرمایه گذاری با ۷.۶۶۰  درصد، پرشیان فولاد با ۵  درصد، سازمان خصوصی سازی با ۴.۹۹۰  درصد و سرمایه گذاری استان تهران با ۲.۵۴۰ درصد» است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات