جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

۹ وعده رییس کل بانک مرکزی برای اقتصاد ایران

24 خرداد 1401
۹ وعده رییس کل بانک مرکزی برای اقتصاد ایران

 به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا عبدالناصر همتی در توئیتر خود آورده است: بسیار ممنون هستم از صاحبنظران و کارشناسان محترمی که در مورد سیاست های بانک مرکزی و اقداماتی که من باید یا نباید انجام دهم، دیدگاه هایشان را ارائه می دهند.

همه عزیزان کم و بیش از آنچه من تحویل گرفته ام خبر دارند، به آن بزرگواران و خصوصا مردم شریف ایران، اطمینان می دهم که تمام تلاشم را با بهره گیری از نظرات نخبگان و صاحبنظران اقتصادی، پولی و بانکی و همکارانم در بانک مرکزی و شبکه بانکی برای حل مشکلات و ایجاد آرامش و ثبات در اقتصاد کشور، خصوصا بازار ارز و پول بکار می گیرم. شفاف سازی و مبارزه با هرگونه رانت، جزو تفکیک ناپذیر تمام سیاست ها و اقدامات من خواهد بود.

تقویت ارزش آسیب دیده پول ملی، هدایت و کنترل بازار ارز، کنترل حجم نقدینگی و مهار تورم بیدار شده، اصلاح ساختار مالی و ناترازی بانک ها، مبارزه با تحریم های ناجوانمردانه درنقل و انتقال بانکی و مذاکرات مداوم با کشورهای مرتبط در این زمینه، بخشی از خیل عظیم اقداماتی است که در حال انجام بوده یا انجام خواهد شد.

حمایت و همراهی ملت بزرگ ایران بزرگترین پشتوانه برای خدمتگزارشان در انجام این وظیفه خطیر است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات