پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه بخشش جرایم دیرکرد وام بانک کشاورزی

24 خرداد 1401
نحوه بخشش جرایم دیرکرد وام بانک کشاورزی

 به گزارش بانک اول روح‌الله خدارحمی در مورد آخرین وضعیت بخشودگی جرایم دیرکرد به فارس اظهار داشت: ما و همه بانک‌ها برای ترغیب مشتریان برای پرداخت بدهی‌شان تسهیلاتی را در نطر گرفته‌ایم و قبلاً اختیار بررسی نحوه بخشودگی جرایم دیرکرد به مدیریت استانی واگذار شده بود. وی ادامه داد: اما اکنون در دو ماه پایانی سال نحوه بررسی و میزان بخشودگی جرایم را به شعب واگذار کرده‌ایم و به آنها اختیار داده‌ایم، تا هر سطحی از جریمه را به شرط وصول نقدی اصل وام و سود تسهیلات آن ببخشند.

به گفته عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی، قبلاً هر بدهکار با هر میزان بدهی که به شعبه مراجعه می‌کرد، باید پرونده‌اش به اداراه مرکزی یا استانی ارجاع داده می‌شد، تا بررسی شود، اما اکنون فرآیند کوتاه شده و هر شعبه می‌تواند در مورد مشتری خود تصمیم‌گیری کند.

خدارحمی همچنین در مورد نرخ سود تسهیلاتی که به امور مختلف کشاورزی اعطا می‌شود،‌ گفت: با کمکی که از شورای پول و اعتبار گرفته‌ایم و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی در برخی موارد مانند گلخانه‌ها و پرورش ماهی در قفس با تطبیق منابع داخلی بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی تسهیلات با نرخ سود 14.5 تا 15 درصد اعطا می‌شود، در حالی که اصل نرخ سود تسهیلات 18 درصد است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
دادویی
ارسال شده در : یکشنبه 15 آبان 1401

سلام کدوم بخشش من سال 95جهت تسویه وام 3تومن 2,5ملیون پول تو حساب جهت تسویه واریز کردم الان چند سال موقع بخشنامه تسویه بخشش دیر کرد میرم وام3تومن شده 1515ملیون 2,5من دست نخورده عملا سود پول خودم رو دارم میدم لا آقل یه راهنمایی نکردند .بعد چه اطمینانی رو بانک ها میشه کرد .واقعا الان برو بانک میگن بودجه بخشش نداریم . وقتش تمومه .صد بهانه دیگه .من از کلاردشت بانک کشاورزی وام گرفتم .

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها