ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

وام ۴ درصدی آنی از بانک تجارت بگیرید

24 خرداد 1401
وام ۴ درصدی آنی از بانک تجارت بگیرید

به گزارش بانک اول  بنابر اعلام بانک تجارت، این بانک در راستای تامین نیازهای فوری تسهیلاتی مشتریان با ارائه طرح تسهیلات آنی، شرایط دریافت تسهیلات بر مبنای سپرده را تسهیل کرد.

بر اساس این طرح مشتریان و متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب سپرده مدت‌دار در بانک تجارت از60 تا 85 درصد مبلغ سپرده واگذار شده را بدون ضامن در کمتر از 24 ساعت، تسهیلات دریافت کنند. در طرح تسهیلات آنی بانک تجارت که در قالب عقد مرابحه با اقساط به انتخاب مشتری اعطا می‌شود، حداکثر تسهیلات پرداختی 3 میلیارد ریال و نرخ سود علی‌الحساب تسهیلات حداقل 4 درصد محاسبه شده است.

بانک تجارت در ماه‌های اخیر با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده از مشتریان نسبت به طراحی طرح‌های تسهیلاتی با هدف ایجاد ارزش افزوده به دارایی‌های مشتریان و استفاده صحیح از منابع بانکی به منظور مولدسازی تولید داخلی اقدام کرده است.

 

عصر اعتبار

 

 

عصر اعتبار

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اصغر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

عالی بود