پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

خرید دینار برای زائران اربعین بزودی از طریق «بله» فراهم می‌شود

24 خرداد 1401
خرید دینار برای زائران اربعین بزودی از طریق «بله» فراهم می‌شود

به گزارش بانک اول به نقل از بانک ملی ایران، زائران اربعین حسینی که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح به آدرس Https://Samah.haj.ir انجام داده اند، می توانند نسبت به خرید ارز  دینار از طریق پیام رسان «بله» و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، زائران اربعین حسینی لازم است پس از نصب پیام رسان بله و استفاده از بات (بازوی) dinarpaybot ،نسبت به انجام فرایند خرید ارز خود اقدام کنند.

قابل ذکر است زائران اربعین حسینی پس از تکمیل فرایند خرید ارز خود در بات مربوطه در پیام رسان «بله» و پرداخت معادل ریالی در نظر گرفته شده،یک شناسه دریافت می کنند که می توانند با در دست داشتن این شناسه پس از عبور از مبادی ورودی کشور عراق در مرزهای مهران،شلمچه،چذابه ،به کارگزاری های بانک ملی ایران در این مناطق و شهرهای نجف،کربلا و کاظمین مراجعه کرده و نسبت به دریافت ارز خریداری شده ( دینار عراق)، اقدام کنند.

برای خرید ارز باید مشخصات دقیق زائر اعم از کد ملی و شماره گذرنامه ثبت شود و ارز خریداری شده صرفا به فرد زائر تحویل داده خواهد شد.

برای تحویل گرفتن ارز ارائه رسید ، اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

بدیهی است آغاز زمان ثبت نام جهت خرید ارز متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات