ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

خانواده‌هایی که مشمول بسته حمایتی نشده‌اند به سایت سازمان بهزیستی مراجعه کنند

24 خرداد 1401
خانواده‌هایی که مشمول بسته حمایتی نشده‌اند به سایت سازمان بهزیستی مراجعه کنند

به گزارش بانک اول به  نقل از تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری نخستین کنفرانس ملی کودک دارای معلولیت که از صبح امروز در ساختمان تلاش در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران درخصوص فرآیند توزیع بسته‌های حمایتی اظهار کرد: طبق دستورالعمل و مصوبه هیئت دولت، بسته‌های حمایتی برای تمامی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، کارکنان دولت و بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: با آغاز توزیع بسته‌های حمایتی چنانچه خانواده‌ها و یا افرادی مشمول این بسته‌ها نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را در سایت سازمان بهزیستی وارد کنند و در این رابطه در اسرع وقت به اعتراض آنها رسیدگی خواهد شد.

محسنی‌بندپی ادامه داد: سامانه اشاره‌شده سامانه بروزی است و خانواده‌ها و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه علاوه بر ثبت مشخصات خود اعتراض خود را مبنی بر عدم توزیع بسته حمایتی اعلام کنند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درخصوص فرآیند توزیع بسته‌های حمایتی گفت: در این خصوص مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بهزیستی اطلاع‌رسانی بروزی را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با اعلام توزیع بسته‌های حمایتی به مشمولان این طرح، حدود یک‌میلیون نفر نیز با مراجعه به سایت سازمان اعتراض خود را به عدم توزیع بسته‌های حمایتی داشته‌اند که به این موارد نیز رسیدگی خواهد شد.

محسنی بندپی در خصوص زمان توزیع بسته‌های حمایتی به بیمه‌شدگان نیز گفت: منابع این طرح کاملاً از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شده و مشکلی نداریم و به‌زودی این بسته‌ها در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: بسته‌های اشاره‌شده علاوه بر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی به بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی نیز داده خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
میثم میراقاسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام درامد من کمه به من سبد کالا نمیدید اما کسی که کارمنده به او سبد کالا میدید ایا این انصافه لطفا پیگیری کنید

علی لطفی جلیلوند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه طوری میشه اطلاعات رو وارد کرد؟

معصومه ایزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با عرض سلام ما بیمه کارگری ساختمان هستیم الان در این شرایط کاری دریافتی ما در ماه زیر یک میلیون حتی بعضی ماها هم ب ۵۰۰۰۰۰ نمیرسه لطفا پیگیری کنین ممنون میشم