جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اطلاعیه موسسه کاسپین برای سپرده‌گذاران موسسات منحله

24 خرداد 1401
اطلاعیه موسسه کاسپین برای سپرده‌گذاران موسسات منحله

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره (۱) در زمینه ادامه فرآیند اجرایی ساماندهی مطالبات سپرده گذاران تعاونی‌های اعتبار غیرمجاز منحله الزهرا مشهد، پیوند مشهد، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران، امید جلین گرگان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدر توس مشهد اطلاعات تکمیلی ذیل را به اطلاع مشتریان مشمول طرح می‌رساند:

بنا به درخواست آندسته از مشتریان که در این مرحله برای آنها کارت بانکی صادر شده است، امکان­ استفاده از کارت­‌های مزبور در خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی(پوز) شبکه بانکی فراهم است. ضمن آنکه مشتریان محترم برای نقل و انتقال وجوه از طریق سامانه های ساتنا و پایا می­ بایست صرفاً به شعب پست بانک در سراسر کشور مراجعه نمایند.

مطابق مصوبه کمیته منتخب سران محترم قوا و برنامه ساماندهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  به عاملیت موسسه اعتباری کاسپین در این مرحله از پرداخت­ ها،  نکات زیر مورد توجه قرار می­ گیرد:

الف) مبالغ واریزی به حساب مشتریان پس از احتساب دریافتی­‌های مراحل قبل خواهد بود.

ب) کلیه دیون اعم از تسهیلات دریافتی و تضامین مشتری کسر خواهد شد.

ج) برای کلیه مشتریان تعاونی­ های هفتگانه از زمان انتقال حساب‌ها (کانورت)، سود محاسبه نخواهد شد.

۳. با توجه به ضرورت انجام کنترل­ های لازم در زمینه حساب‌های مربوط به تعاونی اعتبار منحله بدرتوس، سپرده ­گذاران این تعاونی می­ بایست مدارک کامل مربوط به منشاء وجوه خود را به شعب موسسه تحویل نمایند تا مراتب پس از بررسی به اطلاع آنان برسد.

 ۴ . در پایان به اطلاع کلیه مشتریان مشمول این مرحله می­ رساند فرآیند پرداخت­ها تا زمان تصفیه کامل سپرده­ های سپرده ­گذاران محترم تداوم خواهد داشت و در صورت عدم امکان مراجعه در مهلت ذکر شده در جدول زمانبندی مربوطه، جای نگرانی برای مشتریان محترم وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات