ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

تمدید پرداخت وام بدون سپرده ۲۰ میلیونی مسکن تا خرداد ۹۸

24 خرداد 1401
تمدید پرداخت وام بدون سپرده ۲۰ میلیونی مسکن تا خرداد ۹۸

به گزارش بانک اول  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  بانک عامل بخش مسکن، حسین حیدری، رئیس اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن اعلام کرد: تسهیلات مکمل وام خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم، شامل  تسهیلات بدون سپرده  انفرادی و زوجین که در سال گذشته به متقاضیان خرید مسکن با استفاده از این تسهیلات پرداخت می‌شد، برای امسال تا پایان خرداد ماه ۹۸ نیز تمدید شده است و متقاضیان دریافت و استفاده از این تسهیلات می‌توانند کماکان از آن بهره مند شوند.

وی توضیح داد: بر این اساس، امسال و فعلاً تا پایان خرداد ماه ۹۸ متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق گواهی حق تقدم که اقدام به دریافت سقف این تسهیلات کنند، می‌توانند از تسهیلات بدون سپرده به عنوان تسهیلات مکمل استفاده کنند.

بنا بر اعلام این مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن، تسهیلات بدون سپرده برای متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم به صورت انفرادی ۱۰ میلیون تومان و برای زوجین، ۲۰ میلیون تومان است.

حیدری همچنین از تمدید  پرداخت تسهیلات جعاله  مسکن تا سقف ۲۰ میلیون تومان تا پایان خرداد ماه ۹۸ خبر داد.

وی در این باره گفت: تسهیلات جعاله نیز یکی دیگر از تسهیلات مکمل تسهیلات خرید مسکن است که در صورت درخواست متقاضیان و تمایل آنها در زمان پرداخت تسهیلات خرید، به آنها تعلق می‌گیرد.

حیدری افزود: این تسهیلات با سقف ۲۰ میلیون تومان تا پایان خرداد ۹۸ تمدید شده است و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ارائه درخواست برای دریافت آن در زمان ارائه درخواست برای دریافت تسهیلات خرید اقدام کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات