چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

نگاهی به روش‌های ارائه رمز دوم یک‌بار مصرف از سوی بانک‌ها

24 خرداد 1401
نگاهی به روش‌های ارائه رمز دوم یک‌بار مصرف از سوی بانک‌ها

 

روش‌های دریافت رمز یکبار مصرف کارت‌های بانکی از سوی بانک‌ها

۱. نحوه دریافت رمز یک‌بارمصرف کارت بانک تجارت

برای فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت بانک تجارت ابتدا باید به خودپرداز این بانک مراجعه و پس از گرفتن کد فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف یا پویای اپلیکیشن تولید رمز یک‌بارمصرف را از سایت آن دریافت کنید و طی مراحلی رمز یکبار مصرف خود را بگیرید.

۲. نحوه دریافت رمز یکبار مصرف کارت بانک ملت

برای فعال‌سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت، نیازی به مراجعه به شعبه نیست و از طریق نرم‌افزار بانک و دستگاه خودپرداز می‌توانید از این خدمت استفاده کنید. گام اول این است که با مراجعه به دستگاه خودپرداز به دریافت کد فعال‌سازی اپلیکیشن رمزنگار اقدام کنید.

پس از آن با دریافت کد و ورود به اپلیکیشن رمزنگار رمز یکبار مصرف خود را دریافت کنید.

۳. نحوه دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان

برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان، ابتدا به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید و درخواست خود را برای استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف ثبت کنید تا بانک به شما یک کد تصویری بدهد. در این زمان کد فعال‌سازی اپلیکیشن رمزینه نیز برای رشما پیامک می‌شود.

 سپس باید اپلیکیشن «رمزینه» را از سایت بانک سامان دانلود و آن را نصب کنید و پس از آن می‌توانید رمز یکبار مصرف را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات