پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

جزییات ثبت معاملات سهام طرح ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری

24 خرداد 1401
جزییات ثبت معاملات سهام طرح ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری

به گزارش بانک اول در اطلاعیه مدیر عملیات بازار فرابورس آمده است: پیرو پیام های قبلی در راستای اجرای طرح ادغام بانک ها و موسسه اعتباری، به اطلاع می رساند؛ معاملات در نماد های تعیین شده برای اشخاص حقیقی براساس سفارش های فروش وارده در سامانه معاملات و با قیمت ثابت 1000 ریال در نمادهای (وکوثر1)، (ومهر1)، (حکمت1)، (وقوام1) امروز شنبه  18 خرداد ماه 98 به صورت معامله خارج از جلسه رسمی معاملاتی ثبت می‌شود.

همچنین معاملات در نماد های تعیین شده برای اشخاص حقوقی غیروابسته به نیروهای مسلح بر اساس سفارش های فروش وارده در سامانه معاملات و صرفاً بر اساس قیمت پایانی سهام در زمان توقف نماد معاملاتی مربوطه (مبلغ 788 ریال در خصوص شرکت بانک حکمت، مبلغ 588 ریال در خصوص شرکت اعتباری کوثر مرکزی، مبلغ 641 ریال در خصوص شرکت بانک قوامین و مبلغ 707 ریال در خصوص بانک مهر اقتصاد) به ترتیب در نمادهای معاملاتی (حکمت2)، (وکوثر2)، (وقوام2) و (ومهر2) امروز شنبه مورخ 1398/03/18 به صورت معامله خارج از جلسه رسمی معاملاتی ثبت می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده که معاملات در نمادهای تعیین شده برای اشخاص حقیقی و حقوقی وابسته به نیروهای مسلح بر اساس سفارش های فروش وارده در سامانه معاملات صرفاً با مبلغ 788 ریال در خصوص شرکت بانک حکمت، مبلغ 588 ریال، در خصوص شرکت اعتباری کوثر مرکزی، مبلغ یک ریال در خصوص شرکت بانک قوامین و مبلغ 707 ریال در خصوص بانک مهر اقتصاد به ترتیب در نمادهای معاملاتی(حکمت4)، (وکوثر4)، (وقوام4) و (ومهر4) امروز شنبه  18 خرداد ماه 98 به صورت معامله خارج از جلسه رسمی معاملاتی ثبت می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات