شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

تلاش بیت کوین برای رسیدن به ۹۰۰۰ دلار

24 خرداد 1401
تلاش بیت کوین برای رسیدن به ۹۰۰۰ دلار

به گزارش بانک اول، فروشندگان بیت کوین برای دومین روز متوالی قیمت بیت کوین را کاهش دادند. فروش گسترده این ارز دیجیتال منجر شد تا قیمت از سطح ۸۳۰۰ دلار تا ۸۱۰۰ دلار نزول داشته باشد. روند فعلی بازار نزول است و بازار شاهد حجم کم معاملات و نوسانات پایین می باشد که این نشان از محدود شدن صعود این ارز دیجیتال دارد.
نوسانات بیت کوین بسیار شدید است و افراد زیادی به دلیل بی اعتمادی های ایجاد شده به ارزهای نستی به سمت بازار ارزهای دیجیتال روی آورده اند. ارزهای دیجیتال در حال حاضر و در شرایط نابسامان دنیا نقش بسزایی دارد که از آن جمله میتوان به دور زدن دولت هایی که قصد کنترل شما را دارند اشاره داشت.
در بازار بیت کوین اخیرا شاهد نوسانات اصلاحی و حرکت این ارز به سمت سطح ۸۳۰۰ بودیم. پایین تر از قیمت سطح ۸۰۹۶ دلار قرار دارد که ساپورت نسبتا قدرتمندی در بازار ایجاد کرده است. اندیکاتورهایی نظیر پیوت پوینت روزانه و بولینگر باند چهار ساعته و همچنین مورینگ اوریج یک ساعته نشان از قدرت حمایتی این سطح دارند. سطح ساپورت کلیدی بعدی در این بازار در ۷۷۵۸ قرار دارد .
به نوشته سایت طلا، در روند صعودی، خریداران با رزیستنس ۸۲۶۶ دلار در مسیر حرکت صعودی به سمت سطح ۹۰۰۰ دلار روبرو هستند. در مسیر حرکت صعودی به سمت سطح ۹۰۰۰ دلار همچنین میتواند از سطوح کلیدی ۸۴۳۵ و ۸۵۲۰ و ۸۶۰۴ که سعی در ایجاد سطوح مقاومتی در مسیر صعود دارند یاد کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات