جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

هفت دلیل برای اینکه جواهرات نقره بخریم؟ (نقره به زودی جایگزین طلا)

24 خرداد 1401
هفت دلیل برای اینکه جواهرات نقره بخریم؟ (نقره به زودی جایگزین طلا)

بانک اول - انسان دهه ها مي باشد كه نقره را به لغت لوکس متصل کرده است ، عبارت "قاشق نقره ای" دلیلي بر ثروتمندي يك خانواده مي باشد. نقره ای با درصد خلوص ٩٢.٥٪  به معنی این است که جواهرات شما دارای 92.5 درصد فلز نقره و 7.5 درصد فلز مس برای سفت کردن نقره است.

در واقع، نقره براق در هر نوع جواهری برای ایجاد يك استايل لوكس به كار مي رود . طراحان مدرن طلا و جواهر به افزايش استفاده از اين فلز دامن زده اند، زیرا ترکیبی کامل از انعطاف پذيري ، زیبایی و دوام است.

هفت دلیل برای استفاده از اين جواهرات را در ادامه براي شما آورده ايم:

عمر بالای جواهراتی که از نقره ساخته می شوند

طلا داراي عمري طولاني می باشد جواهرات نقره براق نيز اگر به درستی مراقبت شوند، می توانند عمري را در كنار شما سپري كنند .

نقره واقعی 925 جواهري ارزان نیست ، هزینه اضافی آن به دليل کیفیت اين جواهرات است. بعضی از قطعات ساخته شده حتی ممکن است در آینده تبديل به يك ميراث خانوادگي شوند. برای اطمینان از اینکه جواهرات با بهترین کیفیت را دریافت می کنید، باید از شرکت های سازنده جواهرات معتبر آن را خریداری کنید.

 

قابلیت ساخت خاص ترین مدل ها با نقره

هر زنی دوست دارد تا با آخرین اخبار مد و جواهرات که به سرعت در حال تغيير مي باشد، آشنا شود . خوشبختانه، محبوبیت نقره هاي براق و آخرین مدل ها در طراحي اين جواهرات آنها را به يكي از پرطرفدارترين اكسسوري ها تبديل كرده است .

اغلب سنگهاي قيمتي ، رنگي و معدني در پايه نقره قرار می گیرند. نگه داشتن يك پايه نقره اي و چندين سنگ زيبا ومتفاوت یک روش مطمئن در ايجاد يك استايل زيبا و متفاوت مي باشد .

مدلهای متنوع تر نقره نسبت به طلا و استیل

از آنجا كه نقره یک فلز نسبتا نرم است، ذوب كردن و قالبگيري آن - که به معنی ايجاد طرح های جدید است -آسان مي باشد .

طیف گسترده ای از استايل ها و طرح ها در نقره به اين معنی است که مطمئنا در پیدا کردن یک قطعه (یا بیست) که متناسب با سبک شخصی شما مي باشد موفق هستید.آیا شما به دنبال گوشواره، دستبند، حلقه یا آویز هستید، هزاران گزینه براي شما وجود دارد.

شما می توانید سرویس و ستهای بیشتری داشته باشيد

تنوع و قیمت نقره باعث می شود که مجموعه جواهرات خود را به طور کامل بسازيد یا ارتقا دهید.

اگر به دنبال تکه های فوق العاده منحصر به فرد هستید، نقره ها باید در لیست شما باشند. چرا كه طراحان از آن برای ایجاد طرح های خلاقانه خود استفاده می کنند . یکی از مزایای بزرگ استفاده از نقره این است که آن ها فقط محبوب مصرف كنندگان نیستند ، بلكه طراحان نيز علاقمند به استفاده از نقره درطراحي هاي خود هستند .مردم از خریدن آخرین سبک هایی که طراحان ایجاد می کنند هیجان زده هستند و طراحان نيز خوشحال هستند که چیزهای جدیدی را ایجاد مي کنند.

تطبيق پذيري باور نکردنی

خوبی جواهرات نقره این است که هم میتوان آن را برای مراسم اسپورت استفاده کرد و هم مراسم رسمی و مجلسی.

چه بخواهید برای عروسی از گوشواره نقره نقره استفاده کنید چه برای یک ایونت ورزشی یک دستبند نقره بیاندازید هیچ فرقی ندارد. نقره با هر استایلی ست می شود.

نقره کاملا ضد حساسیت با خاصیت درمانی

بر خلاف قطعات ساخته شده از برنج یا دیگر فلزات که می توانند پوست شما را تحریک کنند، جواهرات نقره ای اعلا حاوی فلزات اضافی نیستند که بتواند باعث واکنش آلرژیک شوند.افرادی که به فلزاتي مانند نیکل و یا برنج آلرژي دارند، می توانند بدون نگرانی، جواهرات نقره ای را استفاده کنند. این به ویژه برای اكسسوري هايي مانند گوشواره بسیار مهم است . افزودن فلز به نقره استرلینگ معمولا مس است که به احتمال زیاد باعث واکنش آلرژیک نمی شود.

نگهداري آسان

در زیبايي مطمئنا نقره حرفهای زیادی براي گفتن دارد ، بسیاری از خانم ها تنها به يك دليل از استفاده از اين زيباهاي خواستني اجتناب مي كنند و آن تيره شدن اين جواهرات است . اين كه جواهر مورد علاقه تان پس از ماندن در جعبه جواهرات برای مدت طولانی ناگهان کثیف شود و یا تغییر دهد . همه نقره ها می توانند با گذر زمان كدر شوند، به خصوص اگر زياد استفاده نشده باشند . خبر خوب اين است كه استفاده زياد از جواهرات نقره واقعا می تواند به جلوگیری از تیره شدن آن کمک کند.

حتی اگر جواهر نقره شما كدر شده باشد، راه های آساني برای بازگرداندن رنگ اصلی آن وجود دارد.

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات