پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

حمایت گسترده بانک شهر از شهرداری زاهدان

24 خرداد 1401
حمایت گسترده بانک شهر از شهرداری زاهدان

 به گزارش بانک اول دکتر حسین محمد پورزرندی در دیدار با شهردار زاهدان که با حضور مدیران ارشد این بانک، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان برگزار شد، گفت: خوشبختانه برای توسعه شهر زاهدان و کاهش مسائل و مشکلات مردم یک خرد جمعی شکل گرفته که باید با تعامل و همکاری همه دستگاه ها این امر به بهترین نحو به انجام برسد که در این راستا حضور مدیران و مسئولین بانک شهر در کنار مدیران شهری با نگاهی تعامل گرا قطعاً راهگشای بسیاری از مسائل خواهد شد.

وی افزود: اقتصاد شهری مظلوم واقع شده و با توجه به اینکه 70 درصد جمعیت کشور در شهرها سکونت دارند و این امر روند افزایشی خود را طی می کند باید موضوع ایجاد مدیریت شهری واحد را در کنار مهندسی قوانین موجود، با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد: مشکل اصلی برای مدیران شهری تامین منابع مالی است و بعد از آن موضوع حاشیه نشینی و حمل و نقل از اهم موارد هستند که باید به آنها به صورت ویژه توجه کرد.

وی ادامه داد: اقتصاد شهری تعریفش فقط ساخت و سازها نیست، بلکه این موضوع ابعاد مختلفی از جمله گردشگری و اقتصاد گردشگری دارد که با توجه به وجود پتانسیلهای بسیار خوبی که در کشور وجود دارد بایستی با جدیت مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

وی با تشریح برخی از ابعاد توسعه بر لزوم استفاده از فرصتهای موجود برای توسعه شهر تاکید کرد و گفت: یکی از مراحلی که توسعه شهر را در پی خواهد داشت موضوع جذب سرمایه و سرمایه گذار است که باید با ایجاد تسهیلات برای سرمایه گذاران آنان را برای مشارکت در اجرای پروژه ها ترغیب کنید.

پورزرندی یکی دیگر از راه های جذب سرمایه را تعامل و همکاری تنگاتنگ مدیران شهری با بانکها دانست و ادامه داد: جذب سرمایه از طریق ایجاد بدهی ها و وام گرفتن از بانکها نیز قابل اجراست که در این راستا بانک شهر آمادگی هرگونه همکاری را با شهرداری دارد.

وی از آمادگی بانک شهر در حمایت از برنامه ها و پروژه های شهرداری خبر داد و گفت: ما تا آنجا که قوانین و مقررات اجازه بدهد در کنار شما خواهیم بود لذا سعی خواهیم کرد با تعامل فی مابین بسترهای لازم را در جهت تامین امنیت سرمایه گذاری در این منطقه، فراهم کنیم.

وی با ابراز خرسندی از این‌که این منطقه بهترین جا برای خدمت به مردم است گفت: باید سبدهای سرمایه گذاری را در عرصه های مختلف ایجاد کنید تا سرمایه گذاران احساس اعتماد و اطمینان کامل نسبت به کاری که از آنها می خواهید پیدا کنند لذا باید ابتدا اموری که هزینه کمتری دارند و نمود بیشتری در افکار عموم پیدا می کند را در اولویت قرار دهید.

وی از تامین قیر مورد نیاز شهرداری توسط بانک شهر خبر داد و گفت: بحث تامین قیر مورد نیاز را به ما واگذار کنید و این قول را به شما می دهیم که در گام اول همکاری فی مابین و به منظور آسفالت معابر شهر با اولویت محله های حاشیه نشین، قیر مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

وی افزود: این شهر 18.5 میلیون متر مربع معبر دارد که 6 میلیون متر مربع آن خاکی است و نیاز به روکش و تامین آسفالت دارد که بانک شهر هزینه اجرای آن را تقبل می کند.

پورزرندی با اشاره به 30 میلیارد تومان پیش بینی صورت گرفته در خصوص مشکلات عمرانی زاهدان اظهار کرد: با مشکلاتی که شهرداری این شهر دارد قطعا تامین این بودجه نیاز به حرکت جهادی دارد که بانک شهر در این زمینه قاطعانه از شهرداری زاهدان حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت: سرمایه گذار تضمین کامل را برای امنیت سرمایه اش لازم دارد که در این خصوص بانک شهر با قدرت در این مسیر در کنار شما خواهد بود لذا با همکاری فی مابین ضمن ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در جهت توسعه شهر، باید در راستای فقرزدایی و توانمند سازی مردم نیز گام برداریم.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها