پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

سکه گران می‌شود

24 خرداد 1401
سکه گران می‌شود

به گزارش بانک اول، نادر بذرافشان افزود: طی ۴ روز گذشته نرخ انس جهانی طلا بین ۱۳ تا ۱۵ دلار یافت و نرخ یک قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز حدود ۱۵ درصد گران شد. اوایل این هفته هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به نرخ ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته شد این در حالی است که نرخ این سکه به مرز ۴ میلیون تومان یعنی ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسیده است.
او با اشاره به وضعیت بازار طلا اظهار کرد: این روزها عملا در بازار تقاضایی وجود ندارد. هر گرم طلا ۱۸ عیار تا پایان این هفته در محدوده ۴۰۱ تا ۴۰۵ هزار تومان است. پیش‌بینی می‌شود از اوایل هفته آینده نرخ سکه به ۴ میلیون تومان برسد. توصیه ما به شهروندان این است که در خرید طلا و سکه دقت کنند و از فروشندگان درج نوع، رنگ، کد استاندارد، وزن، مبلغ و اجرت را بخواهند.
بذرافشان در پاسخ به این پرسش که حداقل و حداکثر اجرت طلا چقدر است، گفت: میانگین اجرت طلا بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان است. البته برخی از مصنوعات خاص طلا در بازار وجود دارد که اجرت این مصنوعات بیش از مبلغ مورد اشاره است.

اخبار مرتبط
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی اما پایین آمد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها