جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بانک خاورمیانه ۳۰۴ ریال سود محقق کرد

24 خرداد 1401
بانک خاورمیانه ۳۰۴ ریال سود محقق کرد

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا، بر اساس شفاف سازی صورت گرفته بانک خاورمیانه در سامانه کدال، این بانک اعلام کرد: در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۸ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۳۰۴ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۹ درصد  رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۶۵درصد  جمع درآمدها است.

بر اساس گزارش شفاف سازی مالیبانک خاورمیانه و بر مبنای، عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ مبلغ ۳۰۳۸ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.

آخرین وضعیت صورت‌های مالی بانک خاورمیانه

اخبار مرتبط
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نهایت و در سومین روز محدوده شده در دامنه نوسان یک درصدی 4 هزار و 900 واحدی افت کرد اما نمادهایی مثل خودرو و فولاد تلاش کردند تا از منفی های بازار خلاصی پیدا کنند و برای فرار از محدودیت های ایجاد شده برای دامنه نوسانی قیمتی خود از صف فروش به صف های خرید برسند.
پس از مدت‌ها باز هم شاهد این موضوع هستیم که گروه سیمانی جز ۷ گروه برتر بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی قرار گرفته است. ارزش معاملات این گروه در روز جاری بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان است که البته با توجه به ارزش کم معاملات در کل بازار این رقم قابل قبول است. گروه خودرویی همچنان در صدر این جدول قرار دارد و بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود گرفته است.
در بازدهی‌های ثبت شده از صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق‌های سهامی و مختلط تقریبا روز منفی‌ای را پشت سر گذاشتند.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۴۶۱۱ واحدی روی ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها