ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

واگذاری ۹۹ساله زمین در طرح ملی مسکن/ اسلامی: به کاسبان زمین نمی‌دهیم

24 خرداد 1401
واگذاری ۹۹ساله زمین در طرح ملی مسکن/ اسلامی: به کاسبان زمین نمی‌دهیم

به گزارش بانک اول به نقل ازتسنیم، محمد اسلامی با بیان این‌که "در طرح ملی مسکن هدف ما جامعه فاقد مسکن هستند که زمینه تأمین آن فراهم آید"، اظهار کرد: ثبت‌نام این طرح از فردا (چهارشنبه) به 10 استان تسری می‌یابد. ساخت‌وسازها در استان‌های مختلف آغاز شده و مسئله مهم این است که جامعه هدف به‌صورت دقیق شناسایی و ثبت‌نام شوند تا اقدامات غربالگری صورت گیرد.

وی با اعلام این‌که در برخی شهرها کار به خود مردم واگذار می‌شود، افزود: پروژه‌هایی را به شرکت‌های سازنده واگذار کرده‌ایم و طبق زمانبندی تعیین‌شده، مردم قادرند مسکن خود را در زمان مورد نظر ابتیاع کنند.

اسلامی درباره نقش بنیاد مسکن در اجرای این طرح تصریح کرد: عده‌ای از پشتیبان مهندسی بنیاد مسکن و تسهیلات بانکی بهره می‌برند؛ همچنین در برخی شهرها زمین در اختیار مردم گذاشته می‌شود و پروژه‌های نوع سوم توسط شرکت‌های بزرگ احداث و به مردم واگذار می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها