جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

در طرح فرصت بانک تجارت با پشتوانه میانگین حسابتان تا 50 میلیون وام بگیرید

24 خرداد 1401
در طرح فرصت بانک تجارت با پشتوانه میانگین حسابتان تا 50 میلیون وام بگیرید

نحوه دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان از بانک تجارت

دریافت تسهیلات با پشتوانه گردش حساب، یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و البته روش‌های ساده دریافت تسهیلات است که شامل طیف وسیعی از مشتریان بانک می‌شود. اگر شما هم تمایل دارید با استفاده از امتیاز گردش حسابتان وام بگیرید، می‌توانید طرح جدید فرصت بانک تجارت را به‌عنوان یکی از گزینه‌های دریافت تسهیلات بررسی کنید.

طرح فرصت بانک تجارت چیست؟

در طرح جدیدی که بانک تجارت برای مشتریانش در نظر گرفته، شما می‌توانید با استفاده از گردش مالی خود در این بانک، تسهیلات بگیرید. نکته مهم و حائز اهمیت در این طرح، مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای معدل سازی و میزان تسهیلات پرداختی است که نسبت به سایر طرح‌های مشابه، جذابیت‌های به‌مراتب بیشتری دارد.

نوع تسهیلات تسهیلات با پشتوانه میانگین حساب
سود تسهیلات 18 درصد
سقف اقساط 36 ماه
سقف تسهیلات 50 میلیون
ضمانت بلوکه 15 درصد سپرده، کسر از حقوق، سفته

 

 

 

سقف تسهیلات طرح فرصت تجارت

بانک تجارت سقف تسهیلاتی را که برای این طرح در نظر گرفته، 50 میلیون تومان است و میزان تسهیلات بر اساس معدل حسابی است که مشتری در بازه زمانی 2 یا 3 ماهه ایجاد می‌کند. شما در این طرح می‌توانید معادل حداقل 100 درصد و حداکثر 140 درصد میزان میانگین حسابتان (تا سقف 50 میلیون تومان) وام بگیرید.

چطور در طرح فرصت وام بیشتری بگیریم؟

همان‌طور که در بالا گفتیم، نحوه محاسبه میزان وام بر اساس میانگین حسابی است که مشتری در بازه زمانی 2 یا 3 ماهه ایجاد می‌کند. درواقع اگر شما معدل 2 ماهه ایجاد کنید تا 120 درصد میزان میانگین حساب خود و اگر معدل 3 ماهه ایجاد کنید تا 140 درصد میزان میانگین حسابتان می‌توانید وام بگیرید. بنابراین شما برای دریافت سقف تسهیلات، باید میانگین حساب و مدت‌زمان سرمایه‌گذاری بیشتر و تعداد اقساط انتخابی کمتری داشته باشید.

مدت معدل سازی ضریب تسهیلات مدت بازپرداخت
2 ماه 120 درصد 24 ماه
2 ماه 100 درصد

36 ماه

3 ماه 140 درصد 24 ماه
3 ماه 120 درصد 36 ماه

 

 

 

 

سود سپرده و تسهیلات طرح فرصت بانک تجارت

برای استفاده از طرح تسهیلاتی فرصت شما نیاز به سرمایه‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه یا جاری دارید که امکان واریز و برداشت از حساب را در طول دوره سرمایه‌گذاری به شما می‌دهد. درواقع بابت معدل حسابی که در بازه زمانی 2 یا 3 ماهه ایجاد می‌کنید سودی دریافت نمی‌کنید. نرخ سود تسهیلات پرداختی به شما در طرح فرصت بانک تجارت نیز 18 درصد سالیانه خواهد بود.

بابت اقساط تسهیلات چه ضامنی باید ارائه کنیم؟

متقاضیان تسهیلات بابت ضمانت بازپرداخت اقساط باید نسبت به مبلغ وام دریافتی ضمانت‌های لازم را به بانک ارائه کنند. طبق قوانین و مقررات طرح فرصت، علاوه بر اینکه 15 درصد از مبلغ سپرده مشتری به‌عنوان ضمانت تسهیلات دریافتی تا زمان تسویه بدهی وی نزد بانک نگهداری می‌شود برای تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان ارائه سفته و ضمانت یک نفر ضامن معتبر (دارای جواز کسب یا گواهی کسر از حقوق) و برای تسهیلات با مبالغ بیش از 20 میلیون تومان ارائه سفته و ضمانت دو نفـر ضـامن معتبر (دارای جواز کسب یا گواهی کسر از حقوق) الزامی است.

  •  عدم سوابق منفی از شخص تسهیلات گیرنده نزد بانک مرکزی
  • در صورت وجود مانده بدهی (بابت سایر وام‌های دریافتی)، تسهیلات پرداختی به مشتری در طرح فرصت، حداکثر معادل مابه‌التفاوت مانده بدهی و ظرفیت اعتباری مشتری خواهد بود.
  • در صورت عدم بازپرداخت اقساط، وجه التزام مطابق با شرایط و ضوابط بانک مرکزی اخذشده و مشتری مشمول بخشش جریمه نمی‌شود.

 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها