پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

۲ محصول جدید بانک ملت رونمایی شد

24 خرداد 1401
۲ محصول جدید بانک ملت رونمایی شد

 به گزارش بانک اول در این مراسم که با حضور دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل، علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، روسای ادارات ستادی و مدیران عامل شرکت های آی تی وابسته به بانک ملت برگزار شد، نماچک ملت و همراه بانک نوین به صورت رسمی معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، نماچک ملت خدمت جدید بانک ملت است که در آن مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و  بدون مراجعه به شعب می توانند از طریق اسکن کردن چک ها در محل کار خود، نسبت به وصول آنها اقدام کنند.
عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک، امکان واگذاری چک ها در هر ساعت از شبانه روز در محل مورد نظر مشتری، اطلاع از آخرین وضعیت چک های واگذارشده، امکان واگذاری چک های روز و تاریخ آینده، جمع آوری اصل برگ چک های واگذاری از سوی بانک و ارائه رایگان خدمات نماچک، از ویژگی ها و مزایای خدمت جدید بانک ملت است.
این خدمت در فاز نخست برای شرکت ها-موسسات-سازمان ها-ادارات و...... که دارای حجم قابل ملاحظه ای از چک های واگذاری هستند ارائه خواهد شد.
همراه بانک نوین هم نسخه جدیدی از همراه بانک ملت با معماری، فناوری و امکانات جدید است که خدمات جدید و منحصر به فردی روی آن بارگذاری شده است.
توسعه سامانه همراه بانک برای دسترسی به خدمات نوین بانکی بر اساس کارت‏‏ و حساب، استفاده از تکنولوژی‌های بروز نرم‌افزاری در حوزه تلفن همراه، ظاهر کاربرپسند سامانه همراه بانک متناسب با هویت بصری بانک، دارا بودن الزامات امنیتی لازم در حوزه همراه بانک، ارائه خدمات جدید در حوزه کارت، سپرده، تسهیلات،گزارش گیری و خدمات مربوط به اطلاعات شعب، خودپرداز و ... و ارائه خدمات مبتنی بر کارت بدون نیاز به ورود به سامانه برای دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب مهم ترین اهداف راه‌اندازی سامانه همراه بانک نوین ملت است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها