شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

اعطای تسهیلات ویژه بانک شهر به اساتیدو اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

24 خرداد 1401
اعطای تسهیلات ویژه بانک شهر به اساتیدو اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

به گزارش بانک اول از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به جزئیات این طرح تسهیلاتی، افزود: اعضای هیأت علمی و اساتید رسمی، پیمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، مدیران و روسای دانشگاه ها می توانند از تسهیلات ویژه این بانک بهره مند شوند.

وی افزود: جامعه دانشگاهی کشور می توانند علاوه بر دریافت تسهیلات به صورت کارت اعتباری و در قالب عقد مرابحه از تسهیلات تعمیرات و بازسازی مسکن و تامین ودیعه مسکن برای مستاجران نیز استفاده کنند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: تسهیلات در قالب عقد مرابحه تا سقف ۵‏/۱ میلیارد ریال، تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن در قالب عقد مرابحه تا سقف ۵‏/۱ میلیارد ریال، تسهیلات تامین ودیعه مسکن برای مستاجران در قالب عقد مرابحه تا سقف دو میلیارد ریال، در این طرح برای اساتید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات اظهار داشت: برای کارت اعتباری حداکثر ۳۶ ماه در اقساط ماهیانه، تعمیر و بازسازی مسکن حداکثر ۶۰ ماه در اقساط ماهیانه و تامین ودیعه مسکن نیز حداکثر ۶۰ ماه در اقساط ماهیانه در نظر گرفته شده است. طاهری تاکید کرد: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات دریافت این تسهیلات، می توانند به تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها