جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

طرح اعتباری نوید پارسیان

24 خرداد 1401
طرح اعتباری نوید پارسیان

به گزارش بانک اول  طرح تسهیلاتی نوید پارسیان وامی است که برای فعالان بخش تجاری تعریف شده است.

 تمامی دارندگان کسب و کارهای خرد حقیقی یا حقوقی که درآمد ناشی از فعالیت تجاری ایشان در بانک پارسیان متمرکز است می توانند از این تسهیلات استفتده کنند.

دریافت تسهیلات با نرخ های 8%، 12% و 18%، مبتنی بر میانگین موجودی هر مشتری و مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا سی وشش ماه و یا یکجا در سررسید سه ماهه

فقط کافیست دارای شرایط زیر باشید:

• دارنده سپرده جاری با دسته چک یا بدون دسته چک و پذیرندگان کارتخوان پارسیانی که شش ماه از تاریخ افتتاح آن سپری شده‌ باشد.

• همچنین میانگین حداقل مانده در سپرده مذکور، در سه ماه منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، به تفکیک هر ماه بالغ بر 30 میلیون ریال باشد.

• و میانگین ماهیانه واریزی های ناشی از گردش مالی شما، طی سه ماه پیوسته منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، بالغ بر 150 میلیون ریال باشد.

 

سایر مزایای قابل استفاده در این طرح:

• دریافت خدمات بیمه‌ای رایگان و با تخفیف؛

• برخورداری از ضرایب جذاب تسهیلات تا بیش از 4 برابر میانگین حساب؛

• انتخاب دوره بازپرداخت توسط مشتری؛

• امکان انتقال امتیاز به سایر شرکا، در سپرده های مشترک مشمول طرح؛

• امکان انتقال امتیاز به پرسنل معرفی شده از طرف شرکت در مشمولین حقوقی طرح؛

• همچنین در صورت دارا بودن بیش از یک سپرده مشمول طرح، می توانیداز مجموع میانگین سپرده ها(مشمول طرح باشند) برای شرکت در این طرح استفاده کنید.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها