شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

دلار باز هم گران شد/ یورو ۱۴.۴۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۷ آذر

24 خرداد 1401
دلار باز هم گران شد/ یورو ۱۴.۴۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۷ آذر

 

به گزارش بانک اول ، همزمان با تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس دلار اندکی پیشروی کرد و هر دلار امریکا در صرافی های بانکی در یک قدمی کانال سیزده هزار تومان متوقف شد.

 بر این اساس نرخ فروش هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان رسید و این صرافی ها ینز هر دلار را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می کنند. هر چند نرخ فروش دلار افزایشی پنجاه تومانی را تجربه کرده است، نرخ خرید دلار از مردم با رشدی دویست تومانی روبرو بود. بر اساس این گزارش قیمت هر یورو با رشدی سیصد تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده است.

 هر یورو در صرافی های بانکی به قیمت ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می شود. نرخ خرید یورو روز گذشته در صرافی های بانکی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس نرخ تمام اسعار بین بانکی به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماند.

منبع/سایت طلا

اخبار مرتبط
اظران بازار انتظار دارند که قیمت طلای جهانی به دنبال افزایش احتمالی این کالا با وجود نرخ‌های بهره و تقویت دلار آمریکا، به مرز ۳۰۰۰ دلار در هر اونس نزدیک‌تر شود. به گزارش بانک اول طلا، فلز گرانبهایی که مدت‌ها به عنوان دارایی امن مورد احترام قرار می‌گرفت، روز جمعه افزایش قیمت قابل‌اعتمادی را تجربه کرد که ناشی از تلاقی تنش‌های ژئوپلیتیکی و عدم اطمینان اقتصادی بود. فلز زرد در معاملات روز گذشته در مسیر پنجمین افزایش هفتگی خود قرار گرفت و تا‌ سطح ۲۴۱۶ دلار بالا رفت، اما در نهایت حدود 2394 دلار بسته
طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نوزدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد، فردا (دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها