پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

دلار باز هم گران شد/ یورو ۱۴.۴۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۷ آذر

24 خرداد 1401
دلار باز هم گران شد/ یورو ۱۴.۴۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۷ آذر

 

به گزارش بانک اول ، همزمان با تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس دلار اندکی پیشروی کرد و هر دلار امریکا در صرافی های بانکی در یک قدمی کانال سیزده هزار تومان متوقف شد.

 بر این اساس نرخ فروش هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان رسید و این صرافی ها ینز هر دلار را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می کنند. هر چند نرخ فروش دلار افزایشی پنجاه تومانی را تجربه کرده است، نرخ خرید دلار از مردم با رشدی دویست تومانی روبرو بود. بر اساس این گزارش قیمت هر یورو با رشدی سیصد تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده است.

 هر یورو در صرافی های بانکی به قیمت ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می شود. نرخ خرید یورو روز گذشته در صرافی های بانکی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس نرخ تمام اسعار بین بانکی به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماند.

منبع/سایت طلا

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها