شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

جزییات جدید پرداخت وام ۸۰ میلیون تومانی ازدواج /پرداخت بدون سپرده ثابت

24 خرداد 1401
جزییات جدید پرداخت وام ۸۰ میلیون تومانی ازدواج /پرداخت بدون سپرده ثابت

 به گزارش بانک اول به نقل از ایبنامرتضی اکبری، درباره چگونگی اجرای "طرح پیوند مهر ایران" در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود:این طرح دارای جداول و با روش های متفاوت است .

وی با بیان اینکه، طرح پرداخت جدید تسهیلات قرض الحسنه ازدواج همانند صندوق های بانک مسکن است، گفت:‌در این طرح بانک  قرض الحسنه مهر ایران به جای سود تسهیلات پرداخت می کند.

وی ادامه داد: به منظور ترغیب و تشویق جوانان به امر ازدواج، پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، حمایت از اقشار کم درآمد و ایجاد فضای اطمینان برای آحاد جامعه در تامین مالی مقوله ازدواج، دستورالعمل اجرایی طرح «پیوند مهر ایران » به دو شیوه جهت اجراء در قالب طرح مهر یکم و دوم به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد:‌ طرح یکم پیوند مهر ایران به منظور پرداخت تسهیلات کمک هزینه ازدواج به متقاضیان با دوره پس اندازی حداقل 1سال و حداکثر 3 سال پیش بینی شده ست. همچنین، «طرح دوم پیوند مهر ایران» نیز به منظور پرداخت تسهیلات کمک هزینه ازدواج به متقاضیان با دوره پس اندازی حداقل 5 سال و حداکثر 10 سال پیش بینی و ابلاغ شد.

اکبری با بیان اینکه،طرح دارای ویژگی های خاص است که بر اساس آن خانواده ها می توانند اقداماتی برای دریافت وام ازدواج برای فرزندان خود انجام دهند، تصریح کرد:  طرح دارای دو روش اجرایی است که در روش اول خانواده ها می توانند در شعب بانک حساب افتتاح و ظرف مدت یک تا سه سال بر اساس گردش حساب و رسوب آن امتیازی به آنها تعلق می گیرد و سپس بعد از یک تا سه سال تسهیلات ازدواج بین ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: در طرح دوم میزان مبلغ حساب کمتر و مدت انتظار نیز ۵ تا ۱۰ سال است. در این طرح مبلغ تسهیلات اعطایی بین ۴۵ تا ۸۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح شعب بانک بر اساس رسوب حساب ها امتیازاتی را به صاحبان حساب تخصیص می دهند.

اکبری تاکید کرد:‌ البته این تسهیلات در طرح  اول بعد از یک سال پرداخت می شود و سقف آن پس از سه سال ۴۵ میلیون تومان است .

وی افزود: از آنجایی که سقف  تسهیلات این بانک هم اکنون ۱۵ میلیون  تومان است بنابر این تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی به سه نفر شامل ( زوج،زوجه و یکی از افراد خانواده ) پرداخت می شود.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر  اینکه بخشنامه پرداخت این تسهیلات هفته گذشته به شعب ابلاغ شده است،گفت: اجرای این طرح کوتاه مدت نبوده و بانک برنامه بلند مدتی برای اجرای آن دارد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدرضا منصوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام وعرض ادب خدمت کلیه دست اندر کاران اگر نیت خیر باشدوهدف دروغ وکلک وفقط جذب سپرده نباشدوسپرده گذار را زمان پرداخت وام سرگردان نکنندوهمان اول بطورشفاف میزان سپرده براساس دوره انتظار،اقساط بازپرداخت وضامن آیا نیاز است وچه کسانی میتوانند ضامن بشوندمشخص شودطرح خوبی است وباعث اعتماد وآبادانی میشودودرانصورت من امتیاز پنج ستاره را میدهم وحتما"برای پسرم اقدام میکنم وبانفوذی که بین بستگانم دارم آنها روهم تشویق میکنم .باسپاس معلم بازنشسته

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها