ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

استخدام بانک پارسیان

24 خرداد 1401
استخدام بانک پارسیان

استخدام بانک پارسیان تمدید شد

براساس تصمیم گرفته شده؛ تاریخ برگزاری آزمون به ۹۸/۱۰/۱۳ و تاریخ دریافت کارت به ۹۸/۱۰/۰۹ تغییر می یابد.

داوطلبین گرامی می‌توانند برای اطلاع از شرایط آزمون و نحوه ثبت نام با مراجعه به سایت بانک پارسیان به نشانی www.parsian-bank.ir و از طریق کلیک بر روی بنرآگهی جذب نیرو نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام‌:

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک پارسیان  می‌توانند پس از مطالعه دقیق و اطمینـان کامـل از احراز شـرایط اعلام شده، بمنظـور ثبت‌نام در آزمـون کتبي از روز ‌یکشنبه مورخ 1398/09/17  لغايت ساعت ۲۴ روز ‌یکشنبه مورخ 1398/09/24 نسبت به تکميل فرم ثبت‌نام اقدام و پس از واريز وجه ثبت‌نام به ميزان 880.000 هزار ريال از طريـق درگـاه اينترنتـي، كد رهگيري و شماره پرونده ثبت‌نام خود را دريافت نمايند.

مراحل مورد نظر:

  • آزمون کتبی
  • مصاحبه حضوری
  • معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع پزشکی ذیصلاح
  • موفقیت در آموزش های بدو خدمت
  • توفیق در دوره آزمایشی

شرایط عمومی داوطلبان:

  1. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  2. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
  3. تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی
  4. عدم سوء پیشینه کیفری
  5. داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
  6. بومی و ساکن شهر مورد تقاضا (حداقل 5 سال اخیر)

تبصره : ایثارگران و خانواده محترم ایشان (شامل خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ، فرزندان و همسران آزادگان ، اسرا وخواهر و برادر شاهد ، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان) طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از اولویت برخوردار می باشند.

شرایط اختصاصی :

  1. برای جذب در شعب :
  • فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت (مالی، بازرگانی، صنعتی، امور بانکی، کارآفرینی) - حسابداری (مالی،حسابرسی) - علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی، صنعتی، پول و بانکداری)
  • برای جذب در بخش حقوقی ستاد بانک واقع در تهران : آقایان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد حقوق قضایی
  1. حداقل معدل برای تمام مقاطع تحصیلی وکلیه دانشگاهها 16 تمام.
  2. حداکثر سن خانم ها 25 سال تمام (متولدین اول آبان 1373 به بعد) و آقایان 27 سال تمام (متولدین اول آبان 1371 به بعد) .
  3. مفاد آزمون کتبی شامل: معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی - زبان انگلیسی -آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL - هوش و استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی - اطلاعات بانکی.

نکته: آزمون کتبی همزمان به صورت غیرمتمرکز در شهرهای اهواز، تبریز، تهران ، شیراز ، کرمان و مشهد برگزار می شود.

 

جدول شهرهای مورد نیاز

 

استان

شهر

جنسیت

تعداد

حوزه برگزاری آزمون

استان

شهر

جنسیت

تعداد

حوزه برگزاری آزمون

آذربایجان شرقی

تبریز

مرد

4

تبریز

سمنان

سمنان

مرد

1

تهران

البرز

کرج

مرد

10

تهران

سیستان و بلوچستان

زاهدان

مرد

2

کرمان

تهران

تهران

زن

6

زابل

مرد

2

مرد

49

چابهار

مرد

1

گیلاوند

مرد

2

فارس

کازرون

مرد

3

شیراز

پردیس

مرد

1

کرمان

کرمان

مرد

4

کرمان

باقرشهر

مرد

1

سیرجان

مرد

3

خراسان رضوی

تربت حیدریه

مرد

2

مشهد

کهکیلویه و بویراحمد

دهدشت

مرد

2

شیراز

مشهد

مرد

2

گچساران

مرد

2

نیشابور

مرد

1

هرمزگان

بندر عباس

مرد

4

کرمان

خراسان جنوبی

بیرجند

مرد

2

یزد

یزد

مرد

1

خوزستان

اهواز

مرد

7

اهواز

         

آبادان

مرد

2

         

بندر ماهشهر

مرد

3

         

خرمشهر

مرد

1

         

بهبهان

مرد

2

         

نحوه ثبت نام:

  • داوطلبان می توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 1398/09/24با مراجعه به لینک ثبت نام در انتهای این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.
  • چاپ کارت شرکت در جلسه و محل برگزاری آزمون از تاریخ 1398/10/03از طریق همین نشانی در دسترس می باشد و متقاضیان بایستی در روز آزمون مورخ 1398/10/06کارت شرکت در جلسه آزمون را همراه داشته باشند.
  • ضرورت دارد داوطلبان شهر محل خدمت مورد تقاضای خود را که لزوماً بایستی شهر محل سکونت باشد، در فرم ثبت نام تعیین نمایند.
  • متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست پس از ثبت اطلاعات فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 880.000 ( هشتصد و هشتاد هزار) ریال، اقدام و سایر مراحل ثبت نام را تا دریافت کد رهگیری طی نمایند.
  • با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی می باشند، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

 

نکات قابل توجه :

  • کارکنان سابق تعاونی در حال تصفیه ثامن الحجج که فارغ التحصیل رشته های مرتبط مندرج در آگهی بوده و مایل به شرکت در آزمون باشند از شرط سنی معاف می باشند.
  • نیروهای شاغل در نظام بانکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند (مدت زمان اشتغال این افراد در مشاغل تخصصی بانکی (دارای سوابق پرداخت حق بیمه) صرفاً حداکثر تا 7 سال به شرایط سنی شرکت در آزمون اضافه می گردد.)
  • شرط دعوت به مصاحبه کلیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی، ارائه مستندات مربوط به اقامت در طول 5 سال اخیر در شهر انتخابی فرد می باشد.
  • چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله کتبی آزمون و بررسی و تطبیق مدارک آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و هریک از مراحل و یا اشتغال بکار ، ادامه رسیدگی به وضعیت و یا استمرار خدمت وی منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
  • موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل ذکر شده مشتمل بر آزمون کتبی، مصاحبه حضوری، معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع ذیصلاح، موفقیت در آموزش های بدو خدمت ، توفیق در دوره آزمایشی و مطابق نیاز تعیین شده می باشد وگروه پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروها (مازاد بر نیاز هرشهر) نخواهد داشت، ضمن اینکه متقاضیان در هر یک از مراحل مورد الاشاره توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل بکارگیری آنان منتفی خواهد گردید.
  • هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
  • آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص تامین نیرو در گروه پارسیان، صرفاً از طریق درج در وب سایت به نشانیwww.parsian-bank.ir ، معتبر بوده و مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.

لینک ثبت نام

اخبار مرتبط
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
بیست و ششمین و بیست و هفتمین آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه گواهینامه «مدیریت ریسک موسسات اعتباری» و «بانکداری اسلامی» برگزار می شود.
بانک اول - بانک اقتصاد نوین از تاریخ 26 مهر ماه تا 6 آبا ن ماه از دانش آموختگان رشته حقوق در سراسر کشور استخدام می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها